رنگ خاص گلکسی A55 سامسونگ را پیش از معرفی رسمی ببینید + ویدئو


دقیقا مشخص نیست که چرا سامسونگ هنوز Galaxy A55 و Galaxy A35 را معرفی نکرده است. البته حدس می‌زنیم که احتمالا مربوط به زمان‌بندی‌های برنامه‌های رقابتی و بودجه‌ای آن‌ها باشد. به هر حال هر چه که هست، همین حالا هم ما اطلاعات زیادی درباره آن داریم. حتی امشب می توانید رنگ خاص گلکسی A55 سامسونگ را پیش از معرفی رسمی، در یک ویدئو کوتاه ببینید.

رنگ خاص گلکسی A55 سامسونگ

پیش‌تر ما شایعاتی درباره طراحی Galaxy A55 سامسونگ داشتیم. آنطور که پیداست، در این ویدئو تمام آن موارد رسما تایید می‌شود.

ابتدا بیایید نگاهی به ویدئو لو رفته از طراحی گلکسی ای ۵۵ و رنگ خاص آن داشته باشیم:

همانطور که دیدید، به نظر می‌رسد سامسونگ از رنگ لیمویی خود دست نمی‌کشد. هر چند که به نظر من رنگ شاد و جذابی است و زرد لیمویی می‌تواند برای افرادی که صرفا گوشی سفید یا مشکی نمی‌خرند، جالب توجه باشد.

امسال این رنگ گرادیانت رنگین‌کمانی هم دارد که در صورت بازتاب نور روی آن، احتمالا دیده می‌شود. شخصا خیلی طرفدار این تصمیم نیستم اما چیزی هست که در این ویدئو می‌بینیم.

طراحی دوربین و در بخش قاب هر لنز کمی متفاوت شده و یک نوار اضافی دور شیشه بیرونی حضور دارد. هر چند طراحی کلی مشابه نسل قبل است اما این یکی از مواردی است که می‌توان با آن بین نسل‌های قبلی و این محصول جدید تفاوت قائل شد.

فریم فلزی قدم بعدی سامسونگ برای پریمیوم‌تر کردن Galaxy A5n است و امسال در Galaxy A55 اتفاق خواهد افتاد. این یک فریم هاشورخورده است که تداعی آلیاژ تیتانیوم را می‌کند. هنوز مشخص نیست که این محصول با آلیاژ آلومینیوم ارائه خواهد شد یا تیتانیوم.

طراحی جزیره کلید یا Key Iceland نیز در قسمت کلید‌های فیزیکی قفل و تنظیم حجم صدا به وضوح دیده می‌شود. چیزی که شاید خیلی مهم نباشد اما برای من جذاب است.

حاشیه نمایشگر زیاد اما گویا گریبان گلکسی A55 سامسونگ را هم خواهد گرفت. متاسفانه این برند کره‌ای که خود بازیگر کلیدی تولید نمایشگر در دنیاست، موبایل‌های خود اقتصادی خود را با حاشیه نمایشگر واقعا زیادی تولید می‌کند، جایی که رقبایی مانند Xiaomi به خوبی متوجه کم‌کاری سامسونگ شده‌اند و تا اقتصادی‌ترین محصولات خود را از این جهت ارتقا داده‌اند.

به هر حال این طراحی Galaxy A55 است. نظر شما درباره چیست؟



منبع