قیمت گلکسی M55 سامسونگ در ایران احتمالا ارزان‌تر از بازار جهانی است


همزمان با رونمایی Galaxy M55 سامسونگ، قیمت آن نیز اعلام شد. این رونمایی در برزیل صورت گرفت و قیمت اعلام شده آن نیز در نگاه اول، واقعا ارزندگی زیادی ندارد. با این حال به تازگی قیمت احتمالی بازار هند گلکسی M55 لو رفته که به مراتب ارزان‌تر از بازار برزیل است. همین سبب می‌شود که بگوییم قیمت گلکسی M55 سامسونگ در ایران نیز احتمالا ارزان‌تر از بازار جهانی است.

قیمت احتمالی گلکسی M55 در ایران

قیمت گلکسی ام ۵۵ سامسونگ در برزیل از معادل ۵۴۰ دلار اعلام شده بود. متاسفانه دقیقا عنوان نشد که برای کدام پیکربندی حافظه رم و داخلی است.

با توجه به مشخصات کلی و رقبایی که در این رده قیمتی دارد، برای حضور در بازارهای رقابتی‌تر مانند هند شانس زیادی برای رقابت ندارد. رده قیمت حدود ۵۰۰ دلار جایی است که محصولات قاتل پرچمدار حضور دارند و به راحتی این محصول را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

به همین دلیل به تازگی شایعه شده که قیمت بازار هند Galaxy M55 با آن‌چه که در رونمایی برزیل آن اعلام شد، متفاوت خواهد بود.

پیکربندی‌های حافظه رم و داخلی گلکسی ام ۵۵ سامسونگ به قرار زیر است. طبق گزارش جدید، احتمالا این برند کره‌ای در بازار هند قیمت‌های زیر را برای هر کدام در نظر بگیرد:

  1. ۱- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۲۳ دلار
  2. ۲- ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۶۰ دلار
  3. ۳- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۹۵ دلار

با قیمت ۳۲۳ دلار برای مدل پایه به نظر می‌رسد که Galaxy M55 جذابیت خرید به مراتب بیشتری ارائه کند. استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برای کاربرانی که تراشه اگزینوس سامسونگ یا دیمسنیتی مدیاتک نمی‌خواهند جذاب است. آپدیت ۴ ساله سامسونگ اینجاست، شارژر ۴۵ وات دارد و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی هم شاید برای برخی مهم باشد.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

بر این اساس می‌توان گفت که قیمت بازار ایران نیز چیزی حوالی همین قیمت‌های بازار هند و حتی شاید کمتر باشد. با این تفاسیر، به نظر شما گلکسی ام ۵۵ می‌تواند دستگاه جذابی برای قیمت مذکور باشد؟



منبع