مشخصات دوربین POCO F6 فاش شد + جزئیات رم و حافظه داخلی


پوکو به زودی از گوشی های هوشمند سری POCO F6 برای عرضه در بازار جهانی رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون مشخصات دوربین، جزئیات رم و حافظه ذخیره‌سازی POCO F6 به بیرون درز کرده است.

گوشی POCO F6 به سنسور دوربین سونی IMX920 مجهز می‌شود

اطلاعات فاش شده، مشخصات دوربین POCO F6 را نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX920) برخوردار خواهد بود. البته چندی پیش ادعا شد که این دستگاه دارای دو لنز دوربین در قاب پشتی خود است. گفته شده بود که پوکو F6 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 برای دوربین اصلی، و سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 برای دوربین اولتراواید برخوردار است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده پوکو از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی OmniVision OV20B40 برای دوربین اصلی استفاده کند.

تاریخ رونمایی ردمی توربو ۳

Redmi Turbo 3

گزارش Mysmartprice اضافه می‌کند که صفحه نمایش AMOLED در نظر گرفته شده برای POCO F6 با شیشه Corning Gorilla Glass Victus محافظت خواهد شد. این دستگاه، مانند بسیاری از تلفن های هوشمندی که به تازگی عرضه شدند، از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی نمی‌کند.

انتظار می‌رود که تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز پوکو F6 را بر عهده داشته باشد. احتمالا این تلفن هوشمند از رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که پوکو از یک تبلت جدید رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که تبلت پوکو، نسخه ری‌برند شده Redmi Pad Pro باشد. احتمالا خود POCO F6 نیز نسخه تغییر نام یافته Redmi Turbo 3 است.

پوکو F6 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست کاربران می‌رسد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

ظرفیت باتری پوکو F6 Pro از سوی گواهی FCC تأیید شد

به تازگی، POCO F6 با شماره مدل 24069PC21I در میان داده های گواهینامه BIS مشاهده شده است. دریافت این تأییدیه نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این گوشی در کشور هند نمانده است. البته پوکو هنوز این جزئیات را تایید نکرده است.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟



منبع