نسخه World Champions Edition ردمی Note 13 Pro Plus معرفی شد


شیائومی از نسخه World Champions Edition ردمی Note 13 Pro Plus در کشور هند رونمایی کرد. این نسخه محدود با همکاری اتحادیه فوتبال آرژانتین ساخته شده و دارای قاب پشتی با طراحی دو رنگ است.

گوشی Redmi Note 13 Pro Plus World Champions Edition با قیمت ۴۵۵ دلار معرفی شد

ردمی Note 13 Pro+ World Champions Edition با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۳۷,۹۹۹ روپیه (۴۵۵ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. فروش این نسخه محدود از ۱۵ می از طریق آمازون، Flipkart، mi.com و فروشگاه های شیائومی آغاز می‌شود.

Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

نسخه World Champions Edition ردمی Note 13 Pro Plus طراحی منحصربه‌فردی دارد. در قاب پشتی این گوشی هوشمند می‌توان خطوط آبی و سفید را مشاهده کرد. در پنل پشتی نشان AFA و لوگو برند Redmi دیده می‌شود. حلقه های دوربین نیز رنگ طلایی دارند. عدد «10» با فونت بزرگ به عنوان ادای احترام به دهمین سالگرد تاسیس شیائومی هند، در قاب پشتی این گوشی هوشمند درج شده است. جالب اینجاست که شماره ۱۰، شماره پیراهن لیونل مسی فوتبالیست مشهور آرژانتینی نیز می‌باشد.

محتویات جعبه Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

مطابق با گزارش Mysmartprice، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس جدید با یک شارژر آبی ویژه دارای لوگوی AFA به دست خریداران می‌رسد. حتی بر روی آداپتور شارژ این تلفن هوشمند نیز می‌توان خطوط سفید را مشاهده کرد. جعبه این دستگاه آبی رنگ بوده و حتی کابل شارژ نیز به رنگ آبی درآمده است. سوزن سیم‌کارت طلایی رنگ این تلفن هوشمند به شکل یک توپ بوده که می‌توان لوگو AFA را بر روی آن مشاهده کرد.

مشخصات نسخه جدید ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

تمامی تغییرات این نسخه جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس مربوط به ظاهر این تلفن هوشمند بوده و در بخش مشخصات شاهد تغییری نیستیم. این گوشی دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از Dolby Vision است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای ردمی Note 13 Pro+ World Champions Edition توسط شیشه Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. تراشه مدیاتک Dimensity 7200 Ultra وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali G610 بهره‌مند است. این تلفن هوشمند شیائومی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی HyperCharge پشتیبانی می‌کند.

ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی را تماشا کنید

نظر شما درباره طراحی این نسخه جدید Redmi Note 13 Pro Plus چیست؟



منبع