همزمان با عرضه جهانی گوشی تاشو Find N2 Flip اعلام شد: ۴ سال آپدیت اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی


بیست‌وچهارمین روز از آذر ۱۴۰۱ بود که گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip به صورت رسمی در چین رونمایی شد. انتظار داشتیم که Oppo با این گوشی تاشو به بازار جهانی ورود کند و رقیب جذابی برای گلکسی زد فلیپ ۴ شود. این اتفاق رخ داده و همزمان با عرضه جهانی گوشی تاشو Find N2 Flip اعلام شد که این دستگاه ۴ سال آپدیت اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب دست Oppo برای رقابت با سامسونگ پرتر است.

گوشی تاشو Find N2 Flip

اوپو فایند ان ۲ فلیپ با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13 به صورت پیش‌فرض عرضه می شود. با وعده Oppo برای عرضه ۴ سال آپدیت اساسی اندروید باید انتظار ارائه آپدیت اندروید ۱۷ را برای این دستگاه داشت. همچنین پس از عرضه این نسخه اندروید تا ۱ سال بعد هم آپدیت وصله‌امنیتی اندروید برای آن ارائه می‌شود.

۴ سال آپدیت اوپو

طبق انتظار می‌بینیم که قیمت اوپو فایند N2 Flip در چین معادل ۸۶۰ دلار بود و با اختلاف قیمت قابل توجه در بازار جهانی عرضه می‌شود. قیمت اولیه این گوشی تاشو اوپو 849 پوند در بریتانیا، 1099 یورو در فرانسه و پرتغال و 1049 یورو در اسپانیا است. اوپو در برخی از کشورها و تخفیف ویژه‌ای برای خرید زودهنگام ارائه می‌کند که باعث کاهش قیمت به ۹۹۹ یورو می‌شود.

عرضه جهانی گوشی تاشو اوپو باعث می‌شود که بازار جهانی این دسته محصولات متنوع‌تر شود. حالا رقابت بین Find N2 Flip، گلکسی Z Flip 4 سامسونگ، موتورولا Razr 2022 و گوشی هواوی P50 Pocket خواهد بود. برای یک تصویر بهتر از مقایسه گوشی تاشو اوپو و سامسونگ می‌توانید این عکس را ببینید:

گوشی تاشو اوپو فایند N2 Flip در سمت راست و گلکسی زد فلیپ ۴ در سمت چپ

گوشی تاشو اوپو فایند N2 Flip در سمت راست و گلکسی زد فلیپ ۴ در سمت چپ

اوپو Find N2 Flip از چند جهت بزرگتر از Galaxy Z Flip4 است. صفحه نمایش تاشو آن بزرگتر از 6.8 اینچ است، صفحه نمایش بیرونی آن بسیار بزرگتر و برابر 3.23 اینچ است و با باتری قدرتمندتر 4300 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. همچنین با توان شارژ ۴۴ واتی سریعتر از نماینده سامسونگ شارژ می شود، اگرچه شارژ بی سیم در آن وجود ندارد.

روشنایی نمایشگر تاشو سامسونگ بهتر است اما چین‌خوردگی نمایشگر تاشو اوپو عملکرد بهتری ارائه می‌کند.

گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip با قیمت ۸۶۰ دلار در چین معرفی شد: نمایشگر بیرونی ۳.۶ اینچ

برای یادآوری باید گفت که Find N2 Flip دارای چیپست 4 نانومتری Dimensity 9000 Plus با 8/12/16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم فوق عریض ۸ مگاپیکسل با دوربین سلفی داخلی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکس خودکار همراه هستند.

نظر شما چیست؟ گوشی تاشو اوپو را می‌پسندید؟