پوستر رسمی گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold لو رفت


فانتوم برند پریمیوم موبایل‌های Tecno است. این برند تازه وارد بوده اما بسیار جاه طلب عمل می‌کند و در حال حاضر شدن برای عرضه اولین گوشی تاشو خود در MWC 2023 است. این دستگاه که Tecno Phantom V Fold نام دارد را پیش از این هم دیده بودیم. این بار اما پوستر رسمی گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold لو رفته است.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold

گفته می‌شود که گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold دارای “reverse snap structure” است، طراحی‌ای که پایداری ساختار گوشی را بهبود می بخشد. این امر با استفاده از مواد درجه یک مورد استفاده در صنایع هوافضا ممکن می شود که که هم قوی و هم سبک هستند.

این گزارش همچنین یک تصویر رسمی ارائه می‌کند. شما می توانید یک دوربین اصلی سه‌گانه را در برجستگی دایره‌ای شکل تمایز دهید، اما ظاهراً اینها تنها بخشی از مجموعه ۵ دوربین این دستگاه هستند.

البته ما حدس می‌زنیم که این گزارش کمی شیطنت دارد و دوربین سلفی را هم جز سیاهی تعداد دوربین‌ها حساب کرده است. در حقیقت احتمالا یک دوربین اصلی چهارگانه روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی وجود خواهد داشت. البته با توجه به تاشو بودن دستگاه شاید یک دوربین اصلی سه گانه و ۲ دوربین سلفی تکی وجود داشته باشد که یکی در داخل و یکی در بیرون دستگاه است.

فاصله کانونی لنز دوربین‌ها و سنسورهای پشت آن‌ها هنوز ناشناخته است.

Phantom V Fold

Phantom V Fold

برند Tecno قبلاً تأیید کرده بود که Phantom V Fold از تراشه Dimensity 9000 Plus استفاده خواهد کرد. این تراشه نسخه تقویت‌شده 9000 است که ۱۰ درصد در بخش CPU و ۵ درصد در بخش GPU پیشرفت دارد. این تراشه اخیراً روی یک گوشی تاشوی دیگر یعنی Oppo Find N2 Flip استفاده شده است.

اگر به یاد داشته باشید یک ماه پیش با هم یک ویدیوی از گوشی مفهومی Phantom V Vision را با هم در ترنجی دیدیم. دستگاهی که مکانیسم تاشو را با صفحه نمایش داخلی کشویی ترکیب می کند نا حتی بتواند یک نمایشگر بزرگتر را در اندازه کوچک جای بدهد.

گوشی تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V با نمایشگر تاشو + کشویی را ببینید

گوشی Phantom V Fold فقط طراحی بخش تاشو را ارائه می دهد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوشی V Vision هم به یک محصول واقعی تبدیل خواهد شد یا نه اما همه چیز در MWC 2023 مشخص خواهد شد.

منظر گوشی جدید تکنو هستید؟