کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیپد نسل ۱۰ و رسیدن به ۳۴۹ دلار


حدودا یک سال‌ونیم پیش بود که آیپد نسل 10 اپل با طراحی جدید، نمایشگر بزرگ‌تر و USB-C رسما معرفی شد. امروز که رویداد متمرکز بر iPad برگزار شد، مدل‌های ایر و پرو به‌روز شدند. اپل ترجیح داد در این مقطع زمانی به جای رونمایی از مدل جدید آیپد (مدل پایه) به کاهش قیمت مدل فعلی آن بپردازد. به این ترتیب شاهد کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت آیپد نسل ۱۰ و رسیدن به ۳۴۹ دلار هستیم.

کاهش قیمت آیپد نسل ۱۰

آیپد نسل ۱۰

آیپد نسل ۱۰

پس از رونمایی از آیپدهای جدید در سری Air و Pro تصمیم اپل بر آن شد که قیمت آیپد نسل ۱۰ را کاهش دهد. همزمان با اعمال این کاهش قیمت یکی از آیپدهای قدیمی از خط تولید خارج می‌شود.

بله، آیپد نسل ۹ که با پورت لایتنینگ عرضه می‌شد و دکمه فیزیکی Home را در طراحی قدیمی خودش نگاه داشته بود دیگر تولید نخواهد نشد. به این ترتیب سبد محصولات iPad اپل همگی به روز می‌شوند تا طراحی جدید کم حاشیه را با پورت USB C ارائه کنند.

تا پیش از این اگر قصد خرید یک آیپد نسل ۱۰ از اپل را داشتید باید برای مدل پایه آن ۴۴۹ دلار کنار می‌گذاشتید. با تغییر قیمت جدید شما فقط ۳۴۹ دلار را باید برای آن بپردازید.

• آیپد نسل دهم را بیشتر بشناسید:

آیپد نسل 10 اپل با طراحی جدید، نمایشگر بزرگ‌تر و USB-C رسما معرفی شد

این می‌تواند یک قیمت شیرین برای ورود به دنیای تبلت‌های اپل باشد. در صورتی که پتانسیل استفاده از مدل‌های گران‌تر را داشتید، بعدا می‌توانید مدل‌های گران‌تر را مثلا از سری پرو بخرید که قیمتی تا حدود ۲۴۰۰ را نیز می‌توانند در مدل ۲ ترابایت خود داشته باشند!

نظر شما چیست؟ آیپد نسل دهم با قیمت ۳۴۹ دلار ارزنده است؟

شما می‌توانید آیپدهای ۲۰۲۴ را که امروز معرفی شدند، از این‌جا مرور کنید:

آیپد ایر ۶

آیپد ایر ۶ رسما در ۲ مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی با تراشه M2 معرفی شدند

 

آیپد پرو OLED

آیپد پرو جدید اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار کم رسماً معرفی شد

 

 



منبع