گوشی iQOO Neo 9 Pro با دیمنسیتی ۹۳۰۰ و ۱۶ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد


تأیید شده است که گوشی های هوشمند iQOO Neo 9 Pro به همراه Neo 9 استاندارد در تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی ماه) و در کشور چین رونمایی خواهند شد. هم اکنون نسخه پرو این سری در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور برخی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. چندی پیش، آیکو نئو ۹ پرو در میان داده های گواهینامه 3C نیز ظاهر شده بود.

شاید iQOO Neo 9 Pro در کشور هند با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شود

آیکو نئو ۹ پرو با شماره مدل V2339A در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. قابل ذکر است که نسخه استاندارد این دستگاه نیز با شماره مدل V2338A در بنچمارک مذکور ظاهر شده است. لیست گیک بنچ تأیید می‌کند که iQOO Neo 9 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم تأمین خواهد کرد. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G720-Immortalis MC12 است. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهرمند خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در کشور چین از رابط کاربری Origin OS 4 برخوردار باشد. اما احتمالاً در سطح جهانی با رابط کاربری Funtouch 14 عرضه خواهد شد.

آیکو نئو ۹ پرو در بنچمارک Geekbench

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Mukul Sharma، ادعا می‌کند که گوشی iQOO Neo 9 Pro در کشور هند همانند نسخه استاندارد با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که ادعای مذکور به طور رسمی تأیید نشده و ممکن است صحت نداشته باشد. آیکو نئو ۹ پرو در لیست بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیازات ۲۲۳۵ (در بخش تک هسته ای) و ۷۳۸۱ (در بخش چند هسته‌ای) شده است. این بنچمارک هیچ اطلاعات دیگری را درباره تلفن هوشمند مورد بحث، فاش نمی‌کند.

آیکو نئو ۹ پرو با صفحه نمایش OLED ۱۴۴ هرتزی عرضه می‌شود

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، مشخصات کامل گوشی iQOO Neo 9 Pro فاش شده است. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل برخوردار است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند دارای تراشه مدیاتک Dimensity 9300 بوده و گران قیمت‌ترین نسخه آن از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های آیکو نئو ۹ پرو می‌توان به برخورداری از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری، چیپست Q1 Supercomputing و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد.

در سری iQOO Neo 9 مدل پرو تراشه مدیاتک دارد و مدل پایه تراشه کوالکام!

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده iQOO چیست؟



منبع