اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را متوقف کرد


طبق گفته افشاگر و کلکسیونر اپل، Kosutami، این شرکت تولید لوازم جانبی FineWoven خود را متوقف کرده است. اپل پاییز گذشته با سروصدای زیادی طیف وسیعی از قاب‌های آیفون و بندهای اپل واچ FineWoven را به‌عنوان جایگزینی سازگار با محیط‌زیست برای لوازم جانبی چرمی عرضه کرد. بااین‌حال، خریداران به‌سرعت شکایت کردند که این ماده مستعد جذب کثیفی، خراش و سایر مشکلات مرتبط با دوام است. FineWoven همچنین با وجود داشتن قیمت یکسان با چرم، حس لوکس بودن کمتری نسبت‌به آن القا می‌کرد. به‌نظر می‌رسد تمامی این موارد باعث شده تا اپل درحال‌حاضر تولید آن را متوقف کرده و به فکر مواد جایگزین باشد.

توقف تولید لوازم جانبی FineWoven اپل

Kosutami در پستی در X توضیح داد که اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را به‌دلیل دوام ضعیف آن متوقف کرده است. این شرکت ممکن است در آینده به سراغ مواد غیر چرمی دیگری برای لوازم جانبی ممتاز خود برود.

توقف تولید لوازم جانبی FineWoven اپل

توقف تولید لوازم جانبی FineWoven اپل

Kosutami اطلاعات دقیقی در مورد لوازم جانبی FineWoven در گذشته فاش کرده بود. این افشاگر از برنامه‌های اپل برای معرفی بندهای اپل واچ جدید ساخته‌شده از woven fabric material بیش از یک ماه قبل از عرضه آن و همچنین قاب‌های مشابه آیفون پرده‌برداری کرده بود. Kosutami همچنین اولین تصاویر از لوازم جانبی FineWoven را کمی قبل از رویدادی که در آن به‌طور رسمی معرفی شد، فاش کرد. بنابراین تا حد زیادی می‌توان به ادعای وی مبنی‌بر توقف تولید لوازم جانبی‌های FineWoven اطمینان داشت.

اپل فروش لوازم جانبی چرمی را در سپتامبر سال گذشته متوقف کرد و آن‌ها را با مواد سازگار با محیط‌زیست “FineWoven” جایگزین کرد که این شرکت آن را به‌عنوان “میکروتیل لوکس و بادوام” توصیف می‌کند که از 68 درصد پلی‌استر بازیافت‌شده پس از مصرف استفاده می‌شود. قاب‌های آیفون FineWoven قیمتی معادل 59 دلار، قاب‌های MagSafe با قیمت 59 دلار و بند‌های اپل واچ نیز 99 دلار قیمت دارند.

لوازم جانبی ساخته‌شده از این ماده با توجه به دوام ضعیف و کیفیت ناامیدکننده مورداستقبال مشتریان قرار نگرفت. لوازم جانبی FineWoven همچنین در گزینه‌های رنگی جدید اپل در فصل بهار ارائه نشدند. اگر این شرکت واقعاً تولید لوازم جانبی FineWoven خود را متوقف کرده باشد، ممکن است مدتی طول بکشد تا موجودی آن به‌طور قابل‌توجهی کاهش یابد.

نظر شما درباره توقف تولید لوازم جانبی FineWoven چیست؟





منبع