شارژر ۶۷ وات شیائومی برای لپتاپ و دیگر لوازم جانبی شما واقعا جذاب است


بسته به کاربری شما، بعضی لوازم جانبی واقعا همان چیزی است که مدت‌ها به آن فکر می‌کردید و نیازش داشتید. برند Xiaomi یکی از آن اسم‌هایی است که معمولا در سبد محصولاتش از این نوع لوازم جانبی زیاد به چشم می‌خورد. به یک شارژر ۶۷ وات شیائومی برای لپتاپ و دیگر لوازم جانبی شما معرفی شده که حداقل به نظر من، واقعا جذاب است.

سوکت شارژ سریع رومیزی ۶۷ واتی شیائومی

این لوازم جانبی جدید شیائومی قابلیت شارژ سریع، پورت‌های متعدد و انتقال اطلاعات را در یک مجموعه ارائه می‌دهد. اسم این محصول کمی عجیب و طولانی است، در حقیقت شما باید آن را Xiaomi 67W Desktop Fast Charging Socket Pro صدا کنید.

سوکت شارژ سریع رومیزی ۶۷ واتی شیائومی دارای طراحی ۷ در ۱ است. این شامل یک پورت شارژ سریع USB-C1 برای محصولات سازگار مانند موبایل، تبلت و لپتاپ می‌شود.

در کنار آن یک پورت USB-C2 کامل برای شارژ، دیتا و انتقال صدا و تصویر وجود دارد. پورت بعدی HDMI بوده و یک پورت USB-A هم برای سازگاری با محصولات بیشتر اینجا وجود دارد.

در کنار این پورت‌های USB شما ۳ خروجی ۲ شاخه برق هم دارید که مجموعا توان ۲۵۰۰ وات را می‌توانند ارائه کنند.

سوکت شارژ سریع رومیزی ۶۷ واتی شیائومی

سوکت شارژ سریع رومیزی ۶۷ واتی شیائومی

این محصول شامل یک کابل دیتا ۹۰ سانتی‌متری همه کاره است و از انواع پروتکل‌های شارژ سریع از جمله موارد زیر پشتیبانی می‌کند:

۱- شارژ سریع 67 واتی شیائومی

۲- PD 3.0/2.0 – استاندارد PD

۳- QC 3.0/2.0 – کوییک شارژ کوالکام

۴- FCP – شارژ سریع هواوی

۵- AFC – شارژ سریع تطبیقی سامسونگ

۶- ۲.۴ آمپر اپل

۷- BC1.2

یک تراشه هوشمند داخلی در سوکت شارژ سریع رومیزی شیائومی 67 واتی امکان تخصیص انرژی پویا را فراهم می‌کند و از شارژ ایمن در دستگاه‌هایی با نیازهای انرژی متفاوت اطمینان می‌دهد.

در مورد خروجی تصویر باید بدانید که این دستگاه رزلوشن 4K با نرخ 60Hz را ارائه می‌دهد و از پروتکل انتقال پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد.

قیمت سوکت شارژ سریع رومیزی ۶۷ واتی شیائومی چقدر است؟

سوکت شارژ سریع رومیزی 67 واتی شیائومی در چین و با قیمت معادل 25 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این محصول چیست؟



منبع