تبلت آنر پد ۹ با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد


شرکت آنر به همراه مجیک ۶ پرو از تبلت «آنر پد ۹» نیز در MWC 2024 رونمایی کرد. این دستگاه ضخامت ۶.۸۶ میلی‌متری و وزن ۵۵۵ گرمی دارد. این محصول دارای طراحی Deco با یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در مرکز بالای قاب پشتی است. ماژول دوربین، شبیه یک ماه در حال طلوع به نظر می‌رسد.

تبلت آنر پد ۹ پرو از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار بوده و از شارژر ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند

حدود ۲ ماه پیش بود که Honor Pad 9 برای عرضه در بازار چین معرفی شد. هم اکنون این تبلت برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شده است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K (WQXA)، رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. این نمایشگر، ۸۸ درصد از پنل جلویی پد ۹ را به خود اختصاص داده است. این صفحه نمایش بزرگ flicker-free بوده و نور آبی کمی (برخوردار از گواهی TÜV Rheinland) تولید می‌کند. صفحه نمایش Honor Pad 9 همچنین دارای فناوری Dynamic Dimming Display برای محافظت از چشمان کاربر است.

برخی از مشخصات Honor Pad 9

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز تبلت آنر پد ۹ را تأمین می‌کند. این محصول دارای ۸ اسپیکر بوده و با ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه به طور پیش‌فرض به رابط کاربری MagicOS 7.2، مبتنی بر اندروید ۱۳، مجهز شده است. Honor Pad 9 دارای باتری پرظرفیت ۸,۳۰۰ میلی‌آمپر بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد. این دوربین توانایی ضبط ویدئو های 4K را خواهد داشت. آنر، برای دوربین سلفی این تبلت به سراغ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 رفته است. دوربین سلفی این محصول نیز توانایی ضبط ویدئو های FullHD را دارد.

آنر مجیک ۶ پرو در MWC 2024 برای بازار جهانی عرضه شد: ۱۳۰۰ یورو

نظر شما درباره Honor Pad 9 چیست؟



منبع