ویوو V30 Lite با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد


ویوو V30 Lite با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ در عربستان سعودی معرفی شد. این گوشی میان‌رده در دسامبر ۲۰۲۳ با مشخصات متفاوتی در کشور چین رونمایی شده بود؛ اما حالا به بازار خارج از چین راه پیدا کرده است.

نسخه جدید ویوو V30 Lite مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه چینی دارد

گوشی Vivo V30 Lite دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۱,۲۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. نسخه چینی V30 Lite به اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز بود. این تلفن هوشمند جدید ویوو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم (به همراه ۱۲ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید.

Vivo V30 Lite

سه لنز دوربین در قاب پشتی Vivo V30 Lite دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین پرتره نیز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اولتراواید این گوشی هوشمند از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو برای دوربین سلفی V30 Lite به سراغ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی رفته است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از استاندارد IP54، اسپیکر استریو با گواهی Hi-Res و ضخامت ۷.۷۹ میلی‌متری اشاره کرد.

قیمت Vivo V30 Lite 

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ویو وی ۳۰ لایت در دو رنگ مشکی کریستالی و بنفش (با قاب پشتی چرمی) در عربستان سعودی رونمایی شده است. این گوشی هوشمند یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت معادل ۳۰۱ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی ویوو V30 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 و سه دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این نسخه جدید Vivo V30 Lite چیست؟



منبع