تصویر زنده OnePlus Ace 3V رنگ بنفش این گوشی را نشان می‌دهد


تصویر زنده OnePlus Ace 3V طراحی این گوشی هوشمند و رنگ بنفش آن را نشان می‌دهد. قرار است که این دستگاه در هفته آینده و در کشور چین معرفی شود. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی OnePlus Ace 3V با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در راه است

وان پلاس، جزئیات رم، حافظه داخلی و تراشه به کارگرفته شده در Ace 3V را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون اما تصویر زنده این دستگاه به بیرون درز کرده. جزیره دوربین این تلفن هوشمند به شکل یک کپسول بزرگ بوده و دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED درون آن قرار گرفته است. فریم OnePlus Ace 3V تخت بوده و دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست آن دیده می‌شوند.

تصویر زنده OnePlus Ace 3V

انتظار می‌رود که این دستگاه با نام OnePlus Nord 4 در بازار جهانی عرضه شود. نسخه بنفش این گوشی که تصویر زنده آن فاش شده، شبیه نسخه Genshin Impact Edition وان پلاس Ace 3 / 12R است که در ماه گذشته میلادی معرفی شد. در تصاویر فاش شده، می‌توان متوجه حضور یک درگاه USB type-C و خروجی اسپیکر در قسمت پایینی فریم شد. فرستنده مادون قرمز نیز در فریم بالایی تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که Ace 3V فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود.

طراحی وان پلاس Ace 3V

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، دوربین سلفی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده است. حاشیه های صفحه نمایش کم بوده و دکمه فیزیکی هشدار نیز در سمت چپ فریم دیده می‌شود. تأیید شده است که OnePlus Ace 3V از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این چیپست جدید کوالکام در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) معرفی شود. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 4 خواهد بود. ممکن است که برخی از مشخصات این گوشی در نسخه جهانی، دستخوش تغییر شود. انتظار داریم که وان پلاس، تاریخ رونمایی Ace 3V را به همراه سایر جزئیات آن، به اشتراک بگذارد.

طراحی جلویی وان پلاس Ace 3V منتشر شد: حاشیه های کم صفحه نمایش

با توجه به تصویر زنده فاش شده، نظر شما درباره OnePlus Ace 3V چیست؟



منبع