ردمی ۱۳ شیائومی با پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات گواهی FCC را دریافت کرد


شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی جهانی از ردمی ۱۳ است. برخی از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. این دستگاه در میان داده های IMEI نیز ظاهر شده؛ با ترنجی همراه باشید.

ردمی ۱۳ شیائومی با باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری از راه می‌رسد

گواهینامه FCC گوشی جدیدی را از برند ردمی و با شماره مدل 24049RN28L تایید می‌کند. پایگاه داده IMEI تأیید کرده که شماره مدل 24049RN28L با نام Redmi 13 راهی بازار خواهد شد. این تأییدیه نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور با رابط کاربری Hyper OS 1.0 و اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد.

Redmi 12 5G

مطابق با گزارش Mysmartprice، شیائومی ردمی ۱۳ از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از باتری پرظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. هم اکنون می‌دانیم که Redmi 13 از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. نسل قبلی از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بود، اما شاهد به‌کارگیری شارژر ۱۸ وات بودیم.

متاسفانه سایر مشخصات Redmi 13 به بیرون درز نکرده است. این تلفن هوشمند به عنوان جانشین ردمی ۱۲، که در ژوئن ۲۰۲۳ رونمایی شده است، معرفی خواهد شد. در ادامه نگاهی به مشخصات Redmi 12 می‌اندازیم.

نگاهی به مشخصات Redmi 12

ردمی ۱۲ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن FullHD+ و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است. تراشه مدیاتک Helio G88 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G52 بهره می‌برد. گران‌قیمت‌ترین نسخه Redmi 12 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند اقتصادی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند.

ردمی ۱۲ با مدیاتک Helio G88 رسما معرفی شد: شروع از ۱۵۲ دلار

دوربین اصلی ردمی ۱۲ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. دوربین اولتراواید نیز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سوم از نوع ماکرو بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند از سنسور ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.1 برخوردار است. از دیگر ویژگی های این گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت (موجود بر روی دکمه پاور)، قابلیت تشخیص چهره و استاندارد IP53 اشاره کرد.

نظر شما درباره Redmi 13 شیائومی چیست؟



منبع