رندر گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ هم طراحی مشابه Razer 2023 موتورولا را نشان می‌دهد


امروز صبح وقتی رندر موتورولا Razr 2023 منشتر شد، طراحی جذابی را دیدیم. هر چند که شاید کارایی زیادی نداشته باشد اما از نظر زیبایی خاص بود. به فاصله چند ساعت بعد، رندر گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ هم طراحی مشابه Razer 2023 موتورولا را نشان می‌دهد. مرجع منتشر کننده این رندر معمولا اطلاعات دقیقی را منتشر کرده است و به همین دلیل می‌توان کمی روی آن تامل کرد.

رندر گلکسی زد فلیپ ۵

آنطور که گزارش‌های مختلف می‌گویند، نمایشگر بیرونی Galaxy Z Flip 5 قرار است متفاوت باشد. این تفاوت در اندازه نمایشگر است و بزرگترین نمونه قرار گرفته در این سری را باید Z Flip 5 عرضه کند.

با این حال تا کنون درباره این‌که طراحی آن به چه شکل خواهد بود اطلاعات دقیقی نداشتیم. شایعه جدید هم نمی‌تواند آنقدرها مستند باشد و فاصله کم انتشار آن با رندر منتشر شده از Motorola Razr 2023 کمی شک برانگیزاست.

شاید هم سامسونگ ایده مشابهی دارد و نمی‌خواسته این ایده اولین بار به نام Motorola ثبت شود. به همین دلیل یک نشت اطلاعاتِ شاید نه‌چندان ناخواسته رخ داده است.

به هر صورت هر چه که هست، ما یک رندر منتسب به گلکسی Z Flip 5 داریم.

Galaxy Z flip 5

Galaxy Z flip 5

در این رندر یک نمایشگر بیرونی تقریبا تمام صفحه را می‌بینیم. جایی که دوربین دوگانه این دستگاه در ۲ سوراخ نمایشگر مجزا جای گرفته‌اند. عدم در نظر گرفتن جایگاه فلاش دوربین و البته صرفا قرار دادن یک تصویر روی قاب پشتی گلکسی زد فلیپ ۴ از مواردی است که کمی ما را به این رندر مشکوک می‌کند.

هر چند که می‌تواند یک کار گرافیکی سرسری برای رساندن منظور باشد. به هر حال ادعا نشده که این رندر رسمی دستگاه است که لو رفته باشد.

حاشیه منتهی به بخش لولا بیشتر از دیگر بخش‌هاست که به راحتی می‌تواند مربوط قرار گرفتن قطعات مربوط به لولا باشد.

نسل فعلی گوشی‌های تاشو کوچک سامسونگ يعنی گلکسی زد فلیپ ۴ دارای صفحه نمایش بيرونی به اندازه ۱.۹ اینچی است. اوایل زمستان امسال راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر ادعا کرد که صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ بزرگتر از سه اینچ خواهد بود.

اطلاعات جدیدی که توسط افشاگر Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است در ادامه همان صحبت بوده و نشان می دهد که صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Flip 5 بزرگتر از صفحه نمایش خارجی OPPO Find N2 Flip خواهد بود، نمایشگری که در اندازه 3.26 انتخاب شده است. با این حال اندازه دقیق صفحه نمایش خارجی Z Flip 5 هنوز فاش نشده است.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition

از آن‌جا که اوپو Find N2 Flip دارای بزرگترین نمایشگر بیرونی در بین گوشی‌های تاشو کوچک است، اگر سامسونگ نمایشگر بزرگتری را روی کاور Galaxy Z Flip 5 قرار دهد می تواند این رکورد را به نام خود بزند.

صفحه نمایش بیرونی موجود در گلکسی زد فلیپ ۴ دارای قابلیت های محدودی است. می تواند اعلان‌ها را نشان دهد و به عنوان پیش نمایش دوربین عمل کند. این احتمال وجود دارد که این برند کره‌ای با افزایش اندازه نمایشگر بیرونی، از اجرای موارد بیشتری روی Z Flip 5 پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این رندر از گلکسی زد فلیپ ۵ صحیح باشد؟