سجاوا وکیل قسطی میده، بانک پولشو!


همین ابتدای کار جالبه که بدونید در بسیاری از پرونده‌های حقوقی یکی از چالش‌های پیش روی شما که مدام با اون درگیر هستین و نمیدونین که چطور حلش کنید، نبودن منابع کافی برای پرداخت حق الوکاله ی وکیله که برای دفاع از شماست. این حق الوکاله بخاطر این دریافت میشه که یه وکیل خدمات حقوقی و مشاوره‌ای خودش را در قالب تجربیات چندین ساله اش در اختیار شما قرار بده و شما را در مسیرهای پر فراز و نشیب پرونده هاتون همراهی بکنه. اما حتما از خودتون می پرسید چطور میشه حلش کرد؟ من بهتون میگم با وکیل قسطی! درست شنیدین. پس بریم ببینیم، بخونیم و این چالش را هم بزنیم کنار!

اصلا چرا باید وکیل قسطی بگیرم؟

از اونجایی که بسیاری از شما عزیزان در کشور قشنگمون پرداخت حق الوکاله به وکیل را یجورایی به عنوان یک هزینه سنگین و چالش برانگیز در نظر می‌گیرید، از سپردن پرونده های حقوقی خودتون به یک وکیل امتناع می‌کنید. اما چقدر جالبه براتون که بدونید در کشورهای پیشرفته دنیا برای هر اقدامی که مسئولیتی به همراه داشته باشه باید مردمشون از مشاوره و نظارت یک وکیل مورد تایید مراجع قضایی بهره‌مند بشند. چرا؟ چون هدر نرفتن هزینه های زمانی و مالی اون ها بسیار مهمند همینطور که از شما برای ما مهمه!

پس از اونجایی که بزرگترین چالش شما عزیزان مبلغ حق الوکاله و تامین اون برای تشکیل پرونده قضایی خودتونه و رسیدگی به اون توسط وکیل انجام میشه، خیلی از پرونده‌ها در ایران بدون وکیل به مرحله رای نهایی دادگاه می رسند. اما بعدش چی میشه؟ شما بدون وکیل عموما دچار خسارت‌های جبران ناپذیر میشید حتی اگر حق با اون ها باشه. در نتیجه راه حل چیه؟ داشتن وکیل قسطی که این روزها دیگه دور از دسترس نیست. اما چطور؟ در ادامه همراه من باشید.

چطور می تونم حق الوکاله اقساطی بدم؟

اصلا دور از دسترس نیست. چطور گرفتن وکیل قسطی و همینطور حق الوکاله دادن هم دیگه با ماست که در کنارتونیم. خدمت شما عرض کنم که سامانه جامع وکلای ایران (سجاوا) که خیلی هم جذاب و کار درست هستند در اینجا وارد میدون شدند. اون ها همیشه به دنبال ارائه بهتر شدن راهکارها و روش‌هایی هستند تا تامین وکلای متخصص در سراسر کشور، برای حل چالش‌های حقوقی شما مهیا بشه. میگی چطور؟ اون ها در آخرین اقدام خودشون امکان پرداخت وام برای حق الوکاله و دستمزد وکیل را تا 120 میلیون تومن! درست شنیدید تا 120 میلیون تومن مهیا کردند اون هم برای شمایی که همیشه درجه یکید و میخواید که با گرفتن وام وکیل به حق واقعی خودتون برسید. پس می تونید وکیل خودتون را از طریق این سامانه انتخاب کنید که اون ها خیلی وقته براتون در نظرش گرفتند. وام وکیل و خود وکیل آمادست. چقدر خوب!

شرایط گرفتن وام وکیل قسطی چیه؟

بازم جالبه که بدونید مجموعه سجاوا طبق روال معمولی که همیشه آرزو داشته به دنبال آسون کردن فرایند انتخاب وکلای تخصصی شماست. پس برای این هدف و آرزوشون، کارشناسان زبده دادگستری را برای سامان بخشیدن به دعاوی حقوقی شما حاضر و آماده کردند که خیلی راحت بهشون اطمینان کنید و جلو برید. بنابراین برنامه ای چیدند تا پرداخت وام شما با یک فقره چک و اعتبارسنجی بانک مرکزی انجام بشه و بسیاری از مشکلاتی که همیشه بودند، هستند و پیش روی دیدگان قشنگتون را گرفتند را بزنند کنار! در نتیجه رسیدگی به پرونده‌های قضایی خودتون را مثل آب خوردن کردند. اما گرفتن این وام برای وکیل قسطی ضامنم میخواد؟

خدمت شما عرض کنم که نگران نباشید. سجاوا اینجا هم یک فکرایی کرده و پا پیش گذاشته. چطور؟ برای دریافت این وام وکیل اصلا نیازی به ضامن ندارید و در صورتی که اعتبار سنجی اون ها مورد تایید بانک مرکزی قرار بگیره در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبلغ وام به حساب وکیل مورد تایید شما واریز میشه. به همین راحتی! بعدش هم می تونید به صورت اقساطی تا ۱۸ ماه مبلغ حق الوکاله خودتون را به بانک پرداخت کنید. چی از این بهتر؟

چطور سریع وام بگیرم و وکیل قسطی داشته باشم؟

دوستان عزیزم همانطور که می‌دونید این روزها با توجه به پروسه های متعدد، تامین مالی به موقع کار سختی شده و حقیقت اینه که بسیاری از اقدامات و فعالیت‌های این چنینی بصورت روزمره هستند و یک امر ضروری و واجب شدند. اینم پر واضحه که هم اکنون بسیاری از شما در شرایطی به سر می‌برید که شاید امکانش را نداشته باشید از طریق گرفتن سریع وام برای وکیل قسطی تامین مالی به موقعی انجام بدید. اما اینجا هم مجموعه سجاوا به فکر شما بوده و دست مهربونی به سمت شما دراز کرده. میگید چطور؟

خیلی سریع و راحته. کافیه برای برخورداری از این وام ۱۸ ماهه و بدون ضامن در سامانه سجاوا ثبت نام کنید. چقدر طول میکشه؟ بازم خیلی سریع! شما باید در گام اول اپلیکیشن سجاوا را از کافه بازار، مایکت و یا سایت سجاوا دانلود کنید. بعدشم پس از تکمیل یک پروسه ثبت نام کاملا ساده و انتخاب وکیل کار درست و مورد نیاز خودتون، درخواست وام بدید. همین! هیچ کاری نداره و در نهایت در خواستتون مورد پذیرش و بررسی قرار میگیره. گفته بودم دیگه دوست عزیز!

چیز دیگه ای هم هست بدونم؟

دقیقا! اینم باید حتما بگم که مجموعه به فکرو مهربون سجاوا همیشه به دنبال تسهیل روابط شما و وکیلتونه. چطور؟ از طریق اصلاح شرایط حاکم در حوزه پرونده‌های قضایی که در کشور در حال انجامه. پس این خیلی عالیه. در ضمن داشت یادم میرفت که در سامانه سجاوا شما می تونید از سراسر کشور بهترین وکلای متخصص را شناسایی و انتخاب کنید. درسته! این پروسه کاملا سراسری شده. در نتیجه این انتخاب می‌تونه با نظارت و پشتیبانی سامانه جامع وکلای ایران به بهترین شکل ممکن به حل مسائل حقوقی و کیفری شما رسیدگی کنه. پس نگران شرایط حاصل از دعوای حقوقی یا کیفری خودتون نباشید. اینجاست که آرومو آسوده شدید و ما با شما همراهیم.

همین الان میخوام وکیل قسطی بگیرم! چطوری؟

پس دیگه اگه الان وکیل قسطی میخواید که میدونم میخواید، بدون معطلی همین الان اپلیکیشن سجاوا را دانلودش کنید و بعدشم بلافاصله با انتخاب بهترین وکیل متخصص خودتون درخواست دریافت وام وکیل بدید!

گره ای مونده که باز نکرده باشیم؟ سجاوا همیشه با شما همراهه تا گره باز نکرده نمونه!

 



منبع