شارژر ایفون ۱۵ و ۱۵ پرومکس تایپ سی اورجینال به صورت انبوه در راه ایران


شارژر اصلی ایفون 15 با درگاه USB-C به بازار عرضه شد و از کابل‌های نسل قبلی که به نام Lightning شناخته می‌شدند دست برداشتیم. این تغییر به دلیل فشار قوی اتحادیه اروپا بر شرکت اپل بود، که در سال گذشته هم برای معرفی ایفون 14 به آنها گفته شده بود که باید از سوکت استاندارد USB-C استفاده کنند، اما این اقدام انجام نشد.

با ارائه ایفون سری 15 و فشار اتحادیه اروپا، شرکت قدرتمند اپل نیز مجبور به استفاده از درگاه جهانی مشترک USB-C شد. فروشگاه اینترنتی آی باتری Iphone-battery.ir با سابقه 30 ساله در حوزه گوشی و لوازم جانبی در ابتدای امسال شارژر ایفون ۱۵ و ۱۵ پرومکس تایپ سی اورجینال را به صورت انبوه وارد ایران کرد و منبع اصلی خرید شارژر ایفون ۱۵ و ۱۵ پرومکس در ایران است.

شارژر ایفون ۱۵ چند وات است؟

شارژرهای ۱ آمپری یا همان شارژر‌های قدیمی ایفون گوشی شما را شارژ می‌کند، اما فقط می‌توانند با توان کمتری شارژ شوند و طبیعتا زمان بسیار طولانی تری باید طی شود تا گوشی شما کاملا شارژ شود.

با این حال، بهترین راهکار خرید شارژر دیواری ایفون ۱۵ مدل ۲۰ وات که با کابل USB-C می‌تواند ایفون شما را با سرعت کامل شارژ کند.

طراحی زیبا و کم حجم شارژر ایفون 15

آداپتور شارژر ایفون 15 با طراحی شیک و زیبا به تجربه شارژ کردن گوشی ایفون شما جلوه‌ای متفاوت می‌بخشد. این شارژر ایفون با ابعاد کوچک و وزن سبک به راحتی قابل حمل است و به شما این امکان را می‌دهد که همیشه و همه جا گوشی خود را شارژ کنید.

سرعت شارژ بی‌ نظیر و پشتیبانی از تکنولوژی PD

یکی از ویژگی‌های برجسته شارژر ایفون 15، سرعت شارژ بی‌نظیر آن است. با استفاده از این شارژر، می‌توانید گوشی ایفون خود را به سرعت شارژ کنید و به کارهای خود ادامه دهید. این ویژگی بسیار مهمی برای افرادی است که به دنبال راه‌ حلی سریع برای شارژ گوشی خود هستند.

شارژر ایفون 15 از تکنولوژی PD یا Power Delivery پشتیبانی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را به سرعت و به صورت ایمن شارژ کنید. این تکنولوژی در برابر اتصال اشتباه و افزایش جریان شارژ، از گوشی شما حفاظت می‌کند.

تست شارژ ایفون ۱۵ پرو مکس توسط تیم فون‌آرنا

تیم فون‌آرنا برای آزمایش بیشترین سرعت شارژ باتری ایفون ۱۵ پرو مکس از شارژر ۳۰ واتی USB-C به‌همراه کابل موجود در جعبه‌ی گوشی استفاده کرد. هدف این بود که مشخص شود آیا حداکثر سرعت شارژ در ۲۰ وات اتفاق می‌افتد یا می‌توان آن را افزایش داد.

نمودار شارژ سیمی نشان می‌دهد که گوشی ایفون پرچم‌دار اپل از سرعت‌های شارژ سریع‌تری از ادعای سازنده پشتیبانی می‌کند. آزمایش فون‌آرنا در حالتی که باتری گوشی فقط ۱ درصد شارژ داشت، شروع شد و در ۱۷ دقیقه‌ی اول، باتری با نرخ تقریباً ثابتی در‌حدود ۲۶ وات شارژ شد.

سرعت شارژ ۲۶ وات، سریع‌تر از حداکثر ۲۰ واتی است که خود اپل ادعا می‌کند؛ بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از شارژر ۳۰ یا حتی ۲۵ واتی از برندی معتبر می‌تواند نتایج بهتری ازشارژر خود اپل ارائه دهد.

توان شارژ ۲۶ وات، تنها حدود ۱۷ دقیقه حفظ می‌شود و سپس به‌آرامی به حدود ۲۱ وات کاهش می‌یابد که حدود ۳۰ دقیقه از مدت آزمایش طول می‌کشد. پس‌از‌آن، تقریباً ۴۲ دقیقه در سرعت شارژ ۱۵ وات قرار می‌گیرد.

بعد از حدود ۴۷ دقیقه، ایفون ۱۵ پرو مکس با نرخ حدود ۸ وات شارژ می‌شود که این مقدار ۱۰ دقیقه‌ی دیگر طول می‌کشد تا اینکه به شارژشدن در سرعت‌های کمتری تبدیل می‌شود.

ادعای سرعت شارژ ۲۰ وات اپل در کمتر از واقعیت است و همچنان ایفون‌ها از کندترین سرعت شارژ در بین گوشی‌های پرچمدار برخوردارند.

همان‌طورکه در نمودار مشاهده می‌کنید، در مراحل شارژ بیش از ۸۰ درصد، سرعت شارژ کاهش چشمگیری می‌یابد که باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. این موضوع مختص اپل نیست؛ بلکه فرایند متداولی در اکثر برندها است. بنابراین، شارژ سریع فقط زمانی کار می‌کند که گوشی کمترین شارژ را داشته باشد.

مشخصات شارژر اصلی ایفون 15 پرو مکس :

1- اداپتور این شارژر سوپر فست 20 واتی خروجی است

2-کابل این شارژر دارای ورودی و خروجی Type C to Type C می باشد.

3- برای تمامی گوشی های ایفون سری 15 قابل استفاده است .

4- امکان شارژ سریع برای تمامی گوشی های سری 15 وجود دارد

5- از کابل این شارژر برای انتقال اطلاعات بین موبایل و کامپیوتر قابل استفاده می باشد.

خرید شارژر ایفون 15 و 15 پرومکس

شارژر ایفون 15 با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته خود، تجربه شارژ گوشی ایفون را بهبود بخشیده و کاربران را به راحتی و سرعت بالا در شارژ کردن دستگاه‌های اپلی خود مجهز می‌کند. این شارژر با طراحی زیبا و عملکرد برتر خود، یک انتخاب عالی برای کاربران ایفون است.

فروشگاه اینترنتی آی باتری iphone-battery.ir یک فروشگاه آنلاین است که به صورت تخصصی در این زمینه کار می کند. برای خرید و فهمیدن قیمت شارژر ایفون 15 پرو مکس اورجینال می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام کنید و خیالتان از بابت کیفیت و قیمت آسوده باشد.

سوالات متداول

1.آیا آداپتور شارژر ایفون 15 با تمام مدل‌های ایفون سازگار است؟

بله، شارژر ایفون 15 با تمام مدل‌های ایفون از جمله ایفون 12 و 13 سازگار است.

2.آیا کلگی ایفون 15 دارای گارانتی می‌باشد؟

بله،شارژر ایفون 15 دارای گارانتی معتبر می باشد و خیال شما را تا مدت ها راحت می کند.

3.آیا می‌توانم از این شارژر برای دستگاه‌های دیگری غیر از ایفون استفاده کنم؟

بله، شارژر ایفون 15 با دستگاه‌های دیگری نیز سازگار است و می‌توانید از آن برای شارژ دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

4.از کجا بفهمم شارژر ایفون 15 من اصلی است؟

راه های مختلفی برای شناسایی اورجینال بودن شارژر ایفون 15 وجود دارد. مثل بررسی نوشته های روی شارژر و بررسی ظاهر آن. هرچند که نسخه های تقلبی نیز شباهت بسیاری به نسخه اصلی دارند اما با خرید از فروشگاه های معتبر شما می توانید از اصل بودن شارژر خود اطمینان حاصل کنید.

شارژر ایفون 15 اورجینال به هیچ عنوان باعث داغ شدن گوشی شما نمی شود و هنگام شارژ کردن گوشی، صدایی از آن شنیده نمی شود.



منبع