هواوی واچ فیت 3 با نمایشگر 1.82 اینچی و قیمت 160 یورو رسماً معرفی شد: رقیب اپل واچ SE


هواوی امروز به‌صورت رسمی از ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید خود با نام Watch Fit 3 رونمایی کرد. هواوی واچ فیت 3 با قیمت پایه 159 یورو، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت‌به رقیب خود یعنی Apple Watch SE است. بااین‌حال، در مقایسه با اپل واچ، هواوی ویژگی‌های بیشتری را در جدیدترین ساعت هوشمند خود قرار داده است.

هواوی واچ فیت 3

Huawei Watch Fit 3 به‌عنوان ساعت هوشمند اقتصادی جدید این شرکت معرفی شده است. این گجت با قیمت اولیه 159 یورو (حدود 171 دلار)، ارزان‌تر از اپل واچ SE است. بااین‌حال، هواوی ویژگی‌های بیشتری را برای ساعت هوشمند خود درنظر گرفته است که باعث می‌شود هدف از عرضه پوشیدنی جدید، ارائه تجربه بهتری باشد.

هواوی واچ فیت 3

هواوی واچ فیت 3

درمیان تمام ویژگی‌های برجسته، هواوی ماهیت مد روز Watch Fit 3 را برجسته می‌کند. درحالی‌که مدل قبلی با بدنه مستطیلی‌شکل عرضه شد، ساعت هوشمند جدید به بدنه‌ای با ظاهر مربعی تغییرشکل داده است. این باعث می‌شود که ظاهر آن بسیار شبیه به ساعت‌های هوشمند اپل باشد، اما این تنها المان طراحی نیست که این شرکت از اپل قرض گرفته است.

درکنار آن، Huawei Watch Fit 3 دارای تاج و دکمه دیجیتال مشابهی می‌باشد که لبه کناری آن قرار گرفته است. درحالی‌که واچ فیت 3 شبیه یک مدل کپی از اپل واچ به‌نظر می‌رسد، درعین‌حال چیزهای زیادی وجود دارد که آن را متفاوت می‌کند. اول از همه، واچ فیت 3 ویژگی‌های تناسب‌اندام و سلامتی بیشتری نسبت‌به مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت هوشمند اپل ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، یک حالت سنجش اکسیژن خون SpO2 وجود دارد که در Apple Watch SE نمی‌توانید آن را پیدا کنید.

Watch Fit 3 همچنین یک نمایشگر AMOLED هیبریدی را ارائه می‌کند که دارای درجه روشنایی حداکثر 1500 نیت است. از طرف دیگر، اپل واچ SE می‌تواند تنها به روشنایی 1000 نیت می‌رسد. هواوی می‌گوید که این نمایشگر با رابط کاربری بهبودیافته، یک ناوبری آسان را ارائه می‌کند.

هواوی واچ فیت 3

هواوی واچ فیت 3

علاوه‌بر این، Huawei Watch Fit 3 عمر باتری را نیز بهبود بخشیده است. این ساعت هوشمند تا 10 روز زمان اجرا را وعده می‌دهد. همچنین دارای قابلیت شارژ سریع است که می‌تواند باتری یک روز کامل استفاده را تنها با 10 دقیقه شارژ ارائه دهد.

حتی با وجود تمام این مزایا، Huawei Watch Fit 3 برای اکوسیستم اپل مناسب نیست و بر روی یک سیستم‌عامل اختصاصی اجرا می‌شود. خبری از پشتیبانی اپلیکیشن هم در این مدل نیست. بااین‌حال، با برچسب قیمت اولیه 159 یورو، این گجت به‌عنوان یک ساعت هوشمند خوب برای کسانی که به‌دنبال یک پوشیدنی مد روز با ویژگی‌های سلامت و تناسب‌اندام هستند، می‌باشد.

نظر شما درباره هواوی واچ فیت 3 چیست؟



منبع