ایربادز Fairbuds با حذف نویز فعال، تعمیرپذیری آسان و قیمت 149 یورو معرفی شد


برند پشت گوشی‌های هوشمند Fairphone به‌تازگی یک مدل ایربادز را معرفی کرده است که شامل بسیاری از قطعات قابل تعویض و تعمیر توسط کاربر ازجمله باتری‌ها می‌باشد. این ایربادز که Fairbuds نام دارد از سایر مشخصات قابل‌قبول دیگر ازجمله حذف نویز فعال (ANC)، درایور 11 میلی‌متری و باتری 26 ساعته با قیمت 149 یورو بهره می‌برد.

ایربادز Fairbuds

بسیاری از برندهای فناوری حال‌حاضر هدفون‌های بلوتوثی خود را عرضه کرده‌اند، اما نقطه‌ضعف تمامی آن‌ها این است که بسیاری از این هدفون‌ها کاملاً غیرقابل تعمیر هستند و درصورت خرابی کامل باید کنار گذاشته شوند. Fairbuds از Fairphone اما با استفاده از تخصص خود به‌عنوان یک برند تلفن هوشمند خلاق، ممکن است اخلاقی‌ترین گزینه برای یک مدل ایربادز را معرفی کرده باشد.

ایربادز Fairbuds

ایربادز Fairbuds

Fairbuds اولین محصول از این نوع از برند مستقر در هلند نیست. ممکن است از هدفون‌های روی گوشی Fairbuds XL با طراحی قابل‌تعمیر مطلع باشید. بااین‌حال، ایربادز این برند که دارای یک باتری قابل‌تعویض در هر هدفون و یک کیف شارژ است، جدیدترین محصول این شرکت محسوب می‌شود.

شما می‌توانید چندین بخش ازجمله حلقه سیلیکونی، پوسته خارجی کیس شارژ و هسته جعبه شارژ را در Fairbuds تعمیر کنید. Fairphone یک گارانتی استاندارد دو ساله ارائه می‌دهد، اما اگر محصول را به‌صورت آنلاین خریداری کنید، یک سال گارانتی اضافی به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

سایر مشخصات اصلی این ایربادز عبارتند از ANC، گواهی IP54 مقاومت در برابر آب و گردوغبار و اکولایزر 8 بانده اختصاصی که ازطریق برنامه تلفن هوشمند Fairphone قابل دسترسی است. همچنین هر هدفون برای 5 ساعت با ANC فعال باتری نگه می‌دارد.

کیس شارژ نیز 20 ساعت دیگر و درمجموع 26 ساعت باتری را فراهم می‌کند. کیس شارژ از USB-C پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن حدود 2 ساعت طول می‌کشد. 10 دقیقه شارژ باید 1.5 ساعت پخش موسیقی را برای Fairbuds فراهم کند. متأسفانه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در این محصول وجود ندارد.

درنهایت، اتصال دو نقطه‌ای به شما امکان می‌دهد به‌طور همزمان به دو دستگاه متصل بمانید. درایورهای 11 میلی‌متری پریمیوم با پوشش تیتانیوم نیز وجود دارند که باید بهترین کیفیت محتوای صوتی را ارائه دهند. Fairbuds فقط در بریتانیا و اروپا در رنگ‌های سیاه یا سفید با قیمت 149 یورو یا 129 پوند موجود است.

نظر شما درباره ایربادز Fairbuds چیست؟



منبع