گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه می‌شوند


شیائومی هم گوشی تاشو تولید می‌کند اما خیلی در اذهان نیست. دلیل اول آن است که خیلی روی این محصولات تمرکز ندارد و دلیل دوم این است که این دسته محصولاتش حضوری در بازار جهانی ندارند. البته این‌ها دلیل نمی‌شود که روی تولید محصولات رقابتی تمرکزی نداشته باشد. به تازگی گزارش شده که گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه خواهند شد.

گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip

شیائومی میکس فلیپ اولین گوشی تاشو کوچک این برند خواهد بود. این دستگاه با محصولاتی مانند گلکسی زد فلیپ ۵ (یا مثلا زد فلیپ ۶) مقایسه خواهد شد.

میکس فولد ۴ شیائومی اما یک گوشی تاشو بزرگ است که در ادامه نسل‌های قبلی خود تلاش دارد تا با گوشی تاشو بزرگ سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ (یا مثلا زد فولد ۶) رقابت کند.

آنطور که گفته شده، این دو محصول جایی در تابستان ۱۴۰۳ رونمایی خواهند شد. هر دوی این دستگاه‌ها به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ارتباطات ماهواره‌ای مجهز خواهند شد. همچنین در هر ۲ دستگاه دوربین اصلی دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر خواهد بود و به حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی 1/1.55 اینچی مجهز می‌شود.

با این حال تفاوت اصلی آن‌ها که فاکتور رقابتی مهمی خواهد بود، این‌ها نیست.

گفته شده که شیائومی Mix Fold 4 رکورددار باریک ترین گوشی هوشمند تاشو خواهد شد و تاج را از Honor Magic V2 می گیرد. برای یادآوری باید بگویم که این محصول آنر در حالت بسته ۹.۹ میلی‌متر ضخامت داشت. پس ضخامت میکس فولد ۴ شیائومی باید عددی کمتر از این باشد.

در مقابل شیائومی Mix Flip دارای دوربین اصلی سه گانه خواهد بود که یک دوربین بیشتر از گلکسی زد فلیپ ۵ (یا زد فلیپ ۶) است. میکس فولد ۴ نیز یک دوربین بیشتر از گلکسی زد فولد ۵ (یا زد فولد ۶) خواهد داشت.

همچنین هر دو دستگاه دارای یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی Omnivision OV60A با اندازه 1/2.8 اینچی خواهند بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در کنار آن حضور خواهد داشت.

مدل بزرگتر یک دوربین اصلی چهارم هم دارد که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر اپتیکال همراه خواهد شد.

شیائومی Mix Fold 4 همچنین برای اولین بار در سری گوشی‌های تاشو شیائومی دارای گواهی IP و همچنین پشتیبانی از شارژ بی سیم خواهد بود.

متاسفانه هیچکدام از این ۲ مدل نیز برای بازار جهانی عرضه نخواهند شد. نظر شما درباره محصولات جدید احتمالی شیائومی چیست؟



منبع