والپیپر های هواوی Pocket 2 را همین حالا دانلود کنید!


همین حالا می‌توانید والپیپر های هواوی Pocket 2 را از ترنجی دانلود کنید. این تصاویر، مشابه والپیپر های میت ۵۰ است، اما هواوی تغییرات ظریفی را اعمال کرده است. این والپیپر ها از HarmonyOS 4 استخراج شده‌اند.

نگاهی به مشخصات هواوی Pocket 2

هواوی پاکت ۲ در چهار رنگ خاکستری، سفید، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند تاشو مجهز به دو نمایشگر است. یکی از نمایشگر ها در داخل قرار گرفته و نمایشگر دیگر که بر روی قاب پشتی قرار دارد، حتی در هنگام تا بودن گوشی نیز، در دسترس است. صفحه نمایش داخلی اندازه ۶.۹۴ اینچی با وضوح FullHD+ دارد. این نمایشگر از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. پنل از نوع OLED بوده و رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتزی (LTPO) را به همراه فناوری کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Huawei Pocket 2

نمایشگر کاور Huawei Pocket 2 اندازه ۱.۱۵ اینچی، رفرش ریت ۱ تا ۶۰ هرتزی LTPO و تاچ سمپلینگ ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. پنل نیز از نوع OLED است. این صفحه نمایش به طور قابل توجهی بزرگتر از Huawei P50 Pocket و Pocket S است. این تلفن هوشمند تاشو دارای ابعاد ۷۵.۵۵ در ۱۷۰ در ۷.۲۵ میلی‌متر است. ابعاد آن در حالت تاشو شده نیز ۱۵.۳ در ۷۵.۵ در ۸۷.۸ میلی‌متر خواهد بود. هواوی پاکت ۲ در دو نسخه با قاب های پشتی شیشه‌ای و چرمی ارائه می‌شود. نسخه شیشه‌ای وزن ۱۹۹ گرمی داشته و نسخه چرمی ۲۰۲ گرم است.

دانلود والپیپر های هواوی Pocket 2

چهار لنز دوربین در قاب پشتی Huawei Pocket 2 تعبیه شده است. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 مجهز است. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین اولتراواید وضوح ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد. دوربین تله‌فوتو و دوربین چهارم (از نوع ابر طیفی) نیز به ترتیب به سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۰.۷ مگاپیکسلی استفاده شده است. هواوی Pocket 2 باتری ۴,۵۲۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

والپیپر های سری میت ۵۰ هواوی را همین الان از ترنجی دانلود کنید!

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو هواوی چیست؟



منبع