گوشی Nubia Flip 5G معرفی شد: یک تلفن هوشمند تاشو فوق اقتصادی


نوبیا در کنگره جهانی موبایل 2024 (MWC)، که در بارسلون برگزار می‌شود، از Nubia Flip 5G رونمایی کرد. این اولین تلفن هوشمند تاشو نوبیا است. در ادامه نگاهی به مشخصات این گوشی تاشو ارزان قیمت خواهیم انداخت.

گوشی تاشو Nubia Flip 5G با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نوبیا فلیپ دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی تاشو AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر کاور نیز از نوع AMOLED بوده و اندازه ۱.۴۲ اینچی دارد. این صفحه نمایش را بیرونی، از وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل برخوردار است و برای دسترسی سریع به اعلان ها (بدون باز کردن دستگاه) کاربرد دارد. به گفته این شرکت، Nubia Flip 5G دارای یک لولای معلق دو ریلی است که می‌تواند بیش از ۲۰۰,۰۰۰ تا شود.

Nubia Flip 5G

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده نوبیا فلیپ در نظر گرفته شده است. این تراشه با پردازنده گرافیکی Adreno 644، عملکرد مناسبی در بازی ها و کار های روزمره خواهد داشت. طبیعتاً، Snapdragon 7 Gen 1 یک چیپست پرچمدار نیست، اما همین موضوع به مقرون به صرفه ماندن قیمت گوشی Nubia Flip 5G کمک می‌کند. این دستگاه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند تاشو به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Nubia Flip 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین دوم، برای عکسبرداری پرتره، به کار خواهد آمد. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. Nubia Flip 5G به یک سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری مجهز شده است. این تلفن هوشمند تاشو از از 5G SA/NSA، Dual 4G VoLTE، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳ و NFC پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB type-C نیز مجهز شده است. باتری نوبیا فلیپ ظرفیت ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۳ واتی شارژ می‌شود. ادعا شده که این گوشی تاشو تنها در مدت ۷۳ دقیقه کاملاً شارژ خواهد شد.

نوبیا فلیپ با قیمت اولیه ۵۹۹ دلاری عرضه می‌شود

گوشی تاشو Nubia Flip 5G در دو رنگ مشکی و طلایی به دست کاربران خواهد رسید. قیمت اولیه این محصول ۵۹۹ دلار است. این دستگاه، یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های تاشو در حال حاضر بازار است. متاسفانه نوبیا هنوز تاریخ عرضه Flip 5G را اعلام نکرده است. انتظار می‌رود که این جزئیات در زمان مناسب به اشتراک گذاشته شود.

گوشی تاشو موتورولا Razr 40 با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

نظر شما درباره Nubia Flip 5G چیست؟



منبع