گوشی تاشو وان پلاس نسخه ری‌برند شده Oppo Find N2 نخواهد بود


وان پلاس با عرضه گوشی هوشمند تاشو خود در اواخر سال جاری میلادی، وارد بازار این محصول خواهد شد. این شرکت برنامه های خود را در جریان رویداد Cloud 11 فاش کرد. در همین رویداد بود که گوشی پرچمدار OnePlus 11 نیز معرفی شد.

مشخصات گوشی تاشو وان پلاس به بیرون درز کرده است!

افشاگر محبوب اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، با انتظار پستی در صفحه ویبو خود، برخی از مشخصات گوشی تاشو آینده وان پلاس را فاش کرد. انتظار می‌رود که این محصول به صفحه نمایش بزرگی با رزولوشن 2K (همانند نمایشگر سری Galaxy Z Fold سامسونگ) مجهز شود. همین افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که گوشی تاشو وان پلاس نسخه ری‌برند شده Oppo Find N2 نخواهد بود. زیرا این دستگاه به صفحه نمایشی با وضوح ۱۷۹۲×۱۹۲۰ پیکسل مجهز است. با این حال، ممکن است گوشی تاشو OnePlus و Find N2 اوپو دارای ویژگی های مشابهی باشند.

پست Digital Chat Station

در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر رونمایی تلفن هوشمند تاشو وان پلاس هستند، آنها باید صبور نیز باشند، زیرا انتظار نمی‌رود که این دستگاه زودتر از ماه جولای معرفی شود. تا آن زمان، باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، طراحی و ویژگی های این تلفن هوشمند تاشو باشیم ‌‌. اوپو و ویوو گوشی تاشو خود را در چین عرضه کرده اند. با توجه به آنکه این دو برند و وان پلاس همگی متعلق به BBK Electronics هستند، منطقی است که اکنون وان پلاس بخواهد وارد بازار تلفن های هوشمند تاشو شود.

احتمالا تلفن هوشمند تاشو OnePlus گزینه جذابی برای کاربران خواهد بود

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اوپو که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار تاشو شد، اخیرا از Find N2 و Find N2 Flip در چین رونمایی کرد. وان پلاس با رونمایی از گوشی تاشو خود، به رقابت با سایر سازندگان یعنی سامسونگ، شیائومی و هواوی است. وان پلاس به عرضه گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه مشهور است. احتمالا دستگاه تاشو این برند نیز گزینه جذابی برای کاربرانی خواهد بود که به دنبال آزمایش و تجربه آخرین تکنولوژی ها هستند.

با توجه به اینکه بازار گوشی های هوشمند تاشو هنوز در مراحل اولیه خود است، باید دید که دستگاه آینده وان پلاس چقدر خوب عمل خواهد کرد. با این حال، حمایت BBK Electronics و موفقیت گوشی های تاشو سایر برند های زیر مجموعه این شرکت، OnePlus را در موقعیت خوبی قرار داده است. انتظار می‌رود که وان پلاس در این بخش نوظهور تلفن های هوشمند سر و صدایی ایجاد کند!

اوپو Find N2 رسما معرفی شد: سبک‌ترین گوشی تاشو افقی با پشتیبانی از قلم

 

نظر شما چیست؟ آیا تلفن هوشمند تاشو وان پلاس به یک‌ محصول موفق این شرکت تبدیل خواهد شد؟