گوشی تاشو ۳ لا سامسونگ امسال معرفی خواهد شد؟


انتظار داریم که تابستان امسال نسل پنجم گوشی‌های تاشو سامسونگ معرفی شوند. این معادل ۵ سال تجربه در عرضه گوشی‌های تاشو به صورت تجاری و در بازار جهانی است. آنطور که شایعات می‌گویند، شاید سامسونگ بخواهد امسال نوع جدیدی از محصولات تاشو را معرفی کند. این شایعات گمانه‌زنی‌هایی مبنی ارائه گوشی تاشو ۳ لا سامسونگ ایجاد می‌کنند.

گوشی تاشو ۳ لا سامسونگ

یکی از منابع خوش‌سابقه در زمینه ارائه اخبار غیررسمی، ادعا می‌کند که سامسونگ برخلاف گزارش‌های متعدد دیگر، گلکسی اس 23 FE را امسال عرضه نخواهد کرد.

همچنین ادعا می‌کند که این شرکت کره‌ای اولین دستگاه تاشو ۳ لا خود را قبل از پایان سال جاری رونمایی خواهد کرد. اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه تاشو جدید گلکسی در دست نیست، اما انتظار می رود که به لطف صفحه نمایش OLED تاشو با دو لولا، از یک گوشی هوشمند جمع و جور به تبلتی با صفحه نمایش بزرگ تبدیل شود.

نمایشگر منعطف سامسونگ Flex Solo و دیگر پنل‌های تاشو آن را ببینید – MWC 2023

اگر به یاد داشته باشید Samsung Display چندین مرتبه صفحه نمایش OLED سه‌لا خود را به نمایش گذاشته بود و نسخه بهبودیافته آن پنل می تواند در گوشی تاشو ۳ لا سامسونگ استفاده شود.

آنطور که شنیده می‌شود، این دستگاه باید پایان سال میلادی جاری یا جایی حوالی پاییز ۱۴۰۲ رونمایی شود. با این حال جزئیات خاصی درباره آن ارائه نشده است. با این حال خیلی حدس دور از ذهنی نخواهد بود اگر بگوییم ممکن است دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy باشد.

نمایشگرهای منعطف سامسونگ

نمایشگرهای منعطف سامسونگ

همچنین شنیده‌هایی درباره دیگر محصولات تاشو ۲۰۲۳ سامسونگ از قبل وجود داشته است. مثلا گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ ظاهرا از یک لولای جدید قطره‌طور استفاده می کنند که به صفحه نمایش تاشو داخلی اجازه می‌دهد تا با شعاع وسیع‌تری جمع شود.

این کمک می‌کند تا سری Z5 در مقایسه با سری Z4 سال گذشته، چین قابل مشاهده کمتری داشته باشد. به لطف این لولا، دستگاه در حالت بسته هیچ‌گونه گپی نخواهد داشت. هر دو گوشی دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو ۳ لا سامسونگ هستید؟