گوشی خاص Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers رسماً معرفی شد


پس از انتشار چندین تیزر، برند نوبیا بالاخره گوشی هوشمند Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers Edition را رسماً در چین معرفی کرد. درحالی‌که ویژگی‌های اصلی این دستگاه مانند +Red Magic 9 Pro است، سفارشی‌سازی رنگ و جعبه دستگاه درکنار برخی المان‌های رابط کاربری این گوشی را از نسخه استاندارد آن متمایز می‌کند.

گوشی Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers

برای شروع، این دستگاه با رنگ سیاه و زرد همراه با بافت فلزی و فیبر کربن همراه است. پشت آن نشان Autotos و همچنین عبارت “BUMBLEBEE” روی آن حک شده است. بسته‌بندی دستگاه نیز کاملاً سفارشی شده است، با اسم رمز شناخته‌شده Bumblebee N.B.E.2 و B-127.

گوشی Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers

گوشی Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers

در داخل جعبه، کالاهای سفارشی بیشتری مانند کول‌پد 4 پرو مغناطیسی مشکی و زرد، شارژر 165 واتی GaN سفارشی، پین سیم‌کارت خاص و کابل USB-C سیاه و زرد وجود دارد. این بسته‌بندی همچنین شامل یک نشان Bumblebee و یک قاب محافظ Magnetic eSports است. در مورد سیستم‌عامل، گوشی جدید با یک رابط کاربری سفارشی با تم Transformers و Bumblebee عرضه می‌شود.

Red Magic 9 Pro + Bumblebee Transformers Edition از نمایشگر 6.8 اینچی +1.5K OLED BOE Q9 با رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 به‌همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی S5KGN5 با OIS، سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی S5KJN1، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی GC02M1 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند که توسط شارژ سریع 165 واتی پشتیبانی می‌شود. مانند هر گوشی گیمینگ دیگری، این دستگاه نیز دارای دکمه‌های مخصوص شولدر و همچنین بلندگوهای استریو دوگانه است. ردمجیک جدید دارای یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز است برای زمانی که می‌خواهید هدفون‌های سیمی را برای صدای با تأخیر کم به آن وصل کنید. این تلفن دارای پشتیبانی از WiFi 7 و بلوتوث 5.3 برای اتصالات خود نیز می‌باشد..

Red Magic 9 Pro + Transformers Bumblebee Edition با قیمت 6499 یوان (899 دلار) برای پیکربندی رم 16 گیگابایتی + 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و در‌حال‌حاضر از طریق خرده‌فروشی‌هایی مانند JD.com در چین به‌فروش می‌رسد. این برند هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا قصد دارد این نسخه ویژه را در بازار جهانی عرضه کند یا نه، منتشر نکرده است.

نظر شما درباره Red Magic 9 Pro+ Bumblebee Transformers چیست؟



منبع