گوشی شارپ Aquos R9 با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 و نمایشگر 240 هرتزی معرفی شد


برند ژاپنی شارپ امروز گوشی هوشمند جدیدی را از سری Aquos خود معرفی کرده است. گوشی شارپ Aquos R9 به‌عنوان جانشین R8 سال گذشته وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند دارای نمایشگری با رفرش‌ریت بالاتر از استاندارد بازار، دوربین‌های لایکا و تراشه میان‌رده اسنپدراگون است.

گوشی شارپ Aquos R9

شارپ Aquos R9 دارای صفحه‌نمایش Pro-IGZO OLED با اندازه 6.5 اینچ و وضوح FHD+ است. دارای نرخ نوسازی متغیر LTPO بالا 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت است. این دستگاه از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که به بزرگترین جعبه بلندگوهای استریو در گوشی Aquos با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos مجهز شده است.

گوشی شارپ Aquos R9

گوشی شارپ Aquos R9

شارپ Aquos R9 دارای طراحی جعبه‌ای با قاب تخت است. یک اسکنر اثرانگشت کناری در دکمه پاور تعبیه شده است. پنل پشتی دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل است. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810G است و IPX5، IPX8 و IP6X در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

در بخش تصویربرداری، شارپ Aquos R9 با یک دوربین دوگانه با برند لایکا عرضه می‌شود. یک سنسور اصلی 50.3 مگاپیکسلی مجهز به OIS با f/1.9 و یک لنز 50.3 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض با میدان دید 122 درجه وجود دارد. در جلو، دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی 50.3 مگاپیکسلی است.

زیر کاپوت، شارپ Aquos R9 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7+ نسل 3 است. دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5x و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. یک سیستم اتلاف حرارت در داخل هواپیما وجود دارد. این دستگاه توسط یک واحد باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود. روی سیستم‌عامل اندروید 14 به‌صورت خارج از جعبه اجرا می‌شود. گزینه‌های اتصال در R9 شامل WiFi، NFC و بلوتوث 5.4 است.

شارپ در حال حاضر قیمت Aquos R9 را فاش نکرده است. در رنگ‌های سفید و سبز ارائه می‌شود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند میان‌رده Sharp Aquos R9 چیست؟



منبع