مشخصات کامل Galaxy A55 سامسونگ فاش شد


مشخصات کامل به همراه قیمت و تاریخ دقیق رونمایی Galaxy A55 فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به همراه Galaxy A35 در اوایل ماه آینده میلادی معرفی شود. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سامسونگ Galaxy A55 5G با تراشه اگزینوس و پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی در راه است

گلکسی A55 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. کاربران می‌توانند بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، یکی را برای خرید انتخاب کنند. Galaxy A55 از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

رندر Galaxy A55

سامسونگ برای دوربین اصلی Galaxy A55 به سراغ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد رفت. این دوربین به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز می‌شود. دوربین اولتراواید و ماکرو این گوشی نیز به ترتیب از سنسور های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود. گفته می‌شود که دوربین سلفی Galaxy A55 وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و اسپیکر های دوگانه اشاره کرد. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از Wi-Fi 6ax، بلوتوث ۵.۳ و NFC پشتیبانی کرده و دارای گواهی IP67 (به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) است‌.

قیمت و تاریخ رونمایی گلکسی A55 5G سامسونگ

گلکسی A55 5G ابعاد ۱۶۱.۱ در ۸.۲ در ۷۷.۴ میلی‌متر داشته و وزن آن ۲۱۳ گرم است. انتظار داریم که نسخه های ۶ و ۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند در بازار اروپا به ترتیب با قیمت های ۴۴۹ یورو و ۴۹۹ یورو به دست کاربران برسد. فاش شده که Galaxy A55 در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ماه) و در کشور آلمان معرفی خواهد شد. می‌توان این گوشی را در رنگ های آبی، آبی یخی، سفید و بنفش تهیه کرد.

گلکسی A55 سامسونگ را در اولین تصاویر زنده آن ببینید

با توجه به فاش شدن مشخصات کامل Galaxy A55 5G، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده سامسونگ چیست؟



منبع