برخی مشخصات شیائومی میکس فلیپ ازجمله جزئیات دوربین و نمایشگر این گوشی تاشو فاش شد


شیائومی درحال کار بر روی مدل جدید گوشی تاشو خود با نام احتمالی MIX Flip است. GSMChina پیش از این رندر این دستگاه را منتشر کرده بود و ما کم‌وبیش می‌دانستیم که انتظار چه نوع گوشی هوشمندی را باید داشته باشیم. اکنون، Android Headlines برخی مشخصات جدید از میکس فلیپ شیائومی شامل سنسورهای دوربین و وضوح نمایشگر این گوشی تاشو را فاش کرده است.

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

تقریباً از سال گذشته منتظر گوشی تاشو جدید شیائومی با فرم صدفی مشابه سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بوده‌ایم. بااین‌حال، درنهایت اثری از مدل MIX Flip در سال گذشته نبود. بعدها مشخص شد که این برند چینی توسعه مدل جدید تاشو خود را در ماه اکتبر آغاز کرده است.

در این ماه، شماره مدل‌هایی که رصد شد، شامل “2405CPX3DG و 2405CPX3DC” بودند. “2405” در ابتدای شماره مدل‌ها نشان‌دهنده ماه مه 2024 است. بنابراین انتظار می‌رود MIX Flip بین ماه‌های می و ژوئن یعنی 1 الی 2 ماه دیگر به‌طور رسمی معرفی شود. حال پیش از رونمایی از این دستگاه، برخی از جزئیات آن به بیرون درز کرده است.

با شروع از دوربین، MIX Flip آینده دارای ترکیب دوربین دوگانه پشتی خواهد بود. لنز اصلی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع Light Hunter 800 با سایز 1/1.55 اینچی است که ما قبلاً این سنسور را در Redmi K70 Pro دیده‌ایم.

دوربین دوم نیز دارای سنسور 60 مگاپیکسل Omnivision OV60A با سایز 1/2.8 اینچی است که قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری را به‌همراه دارد. علاوه‌بر این، می‌توانید از دوربین‌های پشتی به‌عنوان دوربین جلو نیز استفاده کنید زیرا یک نمایشگر کوچک ثانویه درست زیر ماژول دوربین وجود دارد.

این اطلاعات کمی عجیب است چراکه به وجود لنز فوق‌عریض اشاره‌ای نمی‌کند و با توجه به روند حال‌حاضر گوشی‌های هوشمند، هنوز دستگاهی غیراقتصادی پیدا نمی‌شود که از این لنز بی‌بهره باشد.

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

در ادامه، انتظار می‌رود MIX Flip دارای وضوح صفحه‌نمایش 1.5K باشد. Xiaomi 14 Pro و Redmi K70 Pro دارای رزولوشن 2K هستند. بنابراین، مقدار چگالی این پنل نمایشگر روی 520PPI تنظیم می‌شود. این رزولوشن کاملاً منطقی است زیرا گوشی‌های تاشوی فرم صدفی یا همان فلیپ عموماً ازنظر مشخصات بالاترین سطح را ندارند.

درنهایت با توجه به اینکه زمان رونمایی از MIX Flip چندان دور نیست، ممکن است در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه به‌دست آوریم.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی شیائومی میکس فلیپ چیست؟



منبع