تبلت iQOO Pad 2 Pro با ۱۲ گیگابایت رم و دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک از راه می‌رسد


تبلت iQOO Pad 2 Pro در دست توسعه است. قبلاً این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه 3C شده بود که توان شارژر آن را نشان می‌داد. هم اکنون، Pad 2 Pro در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. مشخصات کلیدی این تبلت آینده آیکو به بیرون درز کرده است.

تبلت iQOO Pad 2 Pro در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

آیکو پد ۲ پرو با شماره مدل PA2473 در میان داده های کنسول Google Play ظاهر شده است. طبق رندر قابل مشاهده در این گواهینامه، صفحه نمایش iQOO Pad 2 Pro با حاشیه های متقارن احاطه شده است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم تعبیه شده است.

آیکو پد ۲ پرو در کنسول گوگل پلی

تبلت iQOO Pad 2 Pro دارای صفحه نمایشی با وضوح ۲۰۶۴ در ۳۰۹۶ پیکسل (تراکم ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ) خواهد بود. لیست گوگل پلی نشان می‌دهد که این دستگاه از تراشه‌ای با کد MT8796 بهره می‌برد. این چیپست دارای ۴ هسته Cortex-A72 با فرکانس ۲ گیگاهرتز، ۳ هسته Cortex-X4 با کلاک ۲.۸ گیگاهرتز و ۱ هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز است. این داده ها نشان می‌دهد که iQOO Pad 2 Pro از تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهرمند خواهد بود.

به تازگی، Vivo Pad 3 Pro با برخورداری از همین تراشه مدیاتک در کشور چین معرفی شده است. طبق داده های کنسول گوگل پلی، iQOO Pad 2 Pro دارای نسخه‌ای با ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه در پیکربندی های دیگری نیز قابل تهیه باشد. این تبلت به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

آیکو پد ۲ پرو نسخه‌ای از ویوو پد ۳ پرو است؟

لیست کنسول Google Play جزئیات بیشتری را فاش نمی‌کند. اما طبق گواهی 3C، آیکو Pad 2 Pro از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به آنکه iQOO Pad نسخه بهینه‌سازی شده‌ای از Vivo Pad 2 Pro است؛ انتظار می‌رود که iQOO Pad 2 Pro نیز نسخه‌ای از ویوو Pad 3 Pro باشد.

تبلت ویوو پد ۳ پرو با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت آینده آیکو چیست؟



منبع