ردمی K70 Ultra با تراشه +Dimensity 9300 مدیاتک در راه است


پس از رونمایی Redmi Turbo 3 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3؛ شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی «عملکرد محور» جدید با نام ردمی K70 Ultra است. شایعه شده که این تلفن هوشمند برخلاف ردمی توربو ۳، دارای تراشه قدرتمند مدیاتک خواهد بود.

مشخصات کلیدی ردمی K70 Ultra شیائومی به بیرون درز کرد

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات کلیدی Redmi K70 Ultra را به اشتراک گذاشت. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تراشه Dimensity 9300 Plus مدیاتک برخوردار خواهد بود. این چیپست، نسخه ارتقا یافته Dimensity 9300 است که اولین بار در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد. انتظار می‌رود که این تراشه پرچمدار آینده مدیاتک در گوشی های Vivo X100s و X100s Pro نیز به کار گرفته شود.

مشخصات کلیدی Redmi K70 Ultra

همچنین فاش شده است که ردمی K70 Ultra دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این تلفن هوشمند از دوربین های اولتراواید و ماکرو نیز بهره خواهد برد. گفته می‌شود Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K و تراشه گرافیکی اختصاصی است که می تواند جلوه های بصری خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. انتظار داریم که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این گوشی دارای فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای است. گران‌قیمت‌ترین نسخه ردمی کی ۷۰ اولترا با ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

ردمی K70 Ultra در بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار داریم که نسخه جهانی این گوشی با نام Xiaomi 14T Pro به دست کاربران برسد. احتمالا این گوشی با برخی از ویژگی های اضافی که در K70 Ultra یافت نمی‌شود عرضه خواهد شد.

ردمی K70 و K70 Pro با نمایشگر ۴,۰۰۰ نیتی و پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده ردمی چیست؟



منبع