نرم‌افزار ماشین حساب بالاخره به آیپد‌های اپل می‌آید


اپل قصد دارد در نسخه بعدی سیستم‌عامل‌هایش، علاوه بر ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی، در نرم‌افزار ماشین حساب نیز تغییرات بزرگی ایجاد کند. چندین شایعه در هفته گذشته به این موضوع اشاره کرده‌اند که نرم‌افزار ماشین حساب قرار است قدرت‌مند تر شود و بالاخره به آیپد‌ها می آید. همچنین اپل برنامه‌ ریزی کرده تا به Apple notes هم ویژگی های محاسباتی اضافه کند.

سیل شایعات مرتبط با ماشین حساب از هفته پیش شروع شد. هنگامی که AppleInsider خبر دارد که نرم‌افزار Notes قرار است در iOS 18 ویژگی‌ای با نام Math Notes دریافت کند. این ویژگی، به کاربر اجازه می‌دهد تا اطلاعات نرم‌افزار ماشین حساب را در Notes ادغام کند.

ماشین حساب به آیپد می‌آید

ماشین حساب بروزرسانی بزرگی دریافت می‌کند!

علاوه بر این، AppleInsider گزارش کرد که نسخه بعدی macOS نیز قرار است شامل بزرگ‌ترین بروزرسانی نرم‌افزار ماشین حساب در سال‌های اخیر باشد. نسخه جدید ماشین حساب طراحی جدیدی مشابه نسخه iOS خود خواهد داشت. همچین حاوی ویژگی جدیدی با نام نوار تاریخچه خواهد بود و بخش تبدیل واحد آن نیز بروزرسانی می‌شود.

و در نهایت MacRumors به تازگی گزارش داد که امسال، ماشین حساب همراه با iPadOS 18 به آیپد‌های می‌آید. جزئیات بیشتری در این زمینه وجود ندارد اما انتظار داریم ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار در آیپد نیز قابل دسترسی باشد.

آیا بنظر شما این همه سال تاخیر در عرضه یک نرم‌افزار ساده ضروری بود؟



منبع