پیکربندی و رنگ های سری Pura 70 هواوی فاش شد


هواوی امروز با معرفی سری جدید گوشی های پرچمدار خود، تحول بزرگی ایجاد کرد. سری Pura جایگزین گوشی های نام آشنای سری P خواهد شد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شده بودند. با وجود آنکه اطلاعات زیادی از سوی هواوی به اشتراک گذاشته نشده، اما یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی، پیکربندی و رنگ های سری Pura 70 را به اشتراک گذاشته است.

هواوی Pura 70 Ultra با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اوایل امروز، سری Pura هواوی از چهار مدل تشکیل شده است: Pura 70، Pura 70 Pro، Pura 70 Pro+ و Pura 70 Ultra. هم‌اکنون، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، پیکربندی و گزینه های رنگی این تلفن های هوشمند آینده هواوی را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته وی، Pura 70 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی در رنگ های آبی کریستالی، مشکی، سفید و رز قرمز عرضه می‌شود.

پست Digital Chat Station

مدل پرو در دو پیکربندی متفاوت عرضه می‌شود. یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی. Huawei Pura 70 Pro در رنگ های سفید، بنفش و مشکی عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که Pura 70 Pro Plus در دو پیکربندی با ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود. این تلفن هوشمند در رنگ های نقره ای روشن، سفید و مشکی فانتوم قابل تهیه خواهد بود. Digital Chat Station همچنین ادعا می‌کند که هواوی از نسخه «Lezhen Edition» رونمایی خواهد کرد. متأسفانه اطلاعاتی درباره مشخصات یا طراحی این گوشی منتشر نشده است.

در نهایت به Pura 70 Ultra می‌رسیم. این تلفن هوشمند با ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این دستگاه را با پوشش سفید سرامیکی یا مشکی سرامیکی تهیه کنند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، هواوی اطلاعات زیادی را منتشر نکرده؛ اما در ویدیوی رسمی معرفی سری Pura 70 طراحی ماژول دوربین این گوشی های هوشمند به نمایش گذاشته شده که مطابق با اطلاعات فاش شده در گذشته است. به نظر می‌رسد سری Pura 70 دارای ماژول دوربین مثلثی شکل خواهد بود. درون این ماژول، مجموعه‌ای از یک دوربین بزرگ، دو دوربین کوچک به همراه یک فلاش LED قرار گرفته است.

سری جدید گوشی‌های Huawei Pura جانشین سری P این شرکت خواهد شد

با توجه به افشای پیکربندی و رنگ های سری Pura 70، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده هواوی چیست؟



منبع