تاریخ معرفی سری شیائومی 14T چه زمانی خواهد بود؟


گزارش جدیدی درباره سری Xiaomi 14T منتشر شده است. محصولاتی که می‌توانند نسخه ارزان‌تر پرچمدارهای این برند باشند. اگر می‌پرسید که تاریخ معرفی سری شیائومی 14T چه زمانی خواهد بود و درباره برخی مشخصات آن سوال دارید، گزارش جدیدی منتشر شده که ما هم مرور خواهیم کرد.

تاریخ معرفی سری شیائومی 14T

سری Xiaomi nT در محصولات شیائومی به نوعی نقش سری Galaxy Sn FE در محصولات سامسونگ را دارند. به جای n می‌تواند سری پرچمدار این برندها را بگذارید و نسخه اقتصادی آن‌ها جلوی شما ظاهر می‌شود. هر چند زیربرندهای شیائومی در تولید محصولات متمرکز برعملکرد تبحر ویژه و سبد پرمحصولی دارند اما تحت نام خود Xiaomi می‌توان گفت که این محصولات، قاتل-پرچمدار هستند.

نسل جدید پرچمدار شیائومی یعنی سری شیائومی ۱۴ معرفی شده و نوبت نسخه T آن است. شاید بپرسید که تاریخ معرفی سری شیائومی 14T چه زمانی خواهد بود؟ به تازگی گزارشی منتشر شده که پیش‌بینی می‌کند حوالی اواخر شهریور یا اوایل مهر باید منتظر رونمایی این محصولات باشیم.

طبق انتظار و سوابق شیائومی درباره این سری باید گفت که انتظار حداقل ۲ مدل را داریم. این مدل‌ها عبارتند از:

  1. ۱- شیائومی 14T
  2. ۲- شیائومی 14T Pro

جزئیات جالبی در مورد این محصولات به تازگی در کدهای HyperOS شیائومی رصد شده است. احتمالا شیائومی 14 تی پرو نسخه بهبودیافته Redmi K70 Ultra خواهد بود.

شیائومی 14T Pro همان ردمی K70 Ultra است اما بهتر؟

هر ۲ گوشی دارای نام رمز (“rothko“) و شماره مدل (“N12“) هستند که به ویژگی‌های مشابه اشاره می کند. البته این گزارش نشان می‌دهد که Xiaomi 14T Pro نسبت به Redmi K70 Ultra می‌تواند کمی بهتر هم باشد.

برای مثال گفته می‌شود این گوشی هوشمند شیائومی دارای ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و دوربین تله فوتو با همکاری لایکا است که ظاهراً در Redmi K70 Ultra وجود ندارد.

 

گفته شده که Xiaomi 14T Pro احتمالاً از تراشه مدیاتک Dimensity 9300 قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود این دستگاه با شماره مدل‌های «2407FPN8EG» و «2407FPN8ER» در بازارهای جهانی عرضه شود و در مناطق مختلف در دسترس باشد.

شیائومی 14T استاندارد با اسم رمز «degas» شناخته می‌شود، همچنین با شماره مدل‌های «2406APNFAG» و «XIG06» در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

در حالی که جزئیات در مورد تراشه این دستگاه هنوز تایید نشده است، گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که ممکن است همان تراشه مدیاتک Dimensity 8200 Ultra موجود در Xiaomi 13T را عرضه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Xiaomi 14T هستید؟



منبع