اسم گوشی تاشو بعدی گوگل Pixel 9 Pro Fold خواهد بود نه Pixel Fold 2


گوگل در دنیای ساخت موبایل‌های هوشمند با سری Pixel کمی جدی‌تر ظاهر شده است. با این‌حال نمی‌توان آن را یک نام تاثیرگذار دانست یا سهم بزرگی از بازار را در اختیارش دید. سری Pixel 9 پرچمدارهای ۲۰۲۴ این برند امریکایی خواهد بود و آنطور که پیداست یک تغییر مهم در این سری ایجاد می‌شود. ابتدا باید بدانید که خانواده پیکسل ۹ حداقل ۴ عضو مرکزی خواهد داشت. همچنین این‌که اسم گوشی تاشو بعدی گوگل Pixel 9 Pro Fold خواهد بود نه Pixel Fold 2.

گوگل Pixel 9 Pro Fold

تا کنون گوگل هر سال ۲ عضو اصلی پرچمدار را در سری Pixel خود رونمایی می‌کرد. با کمی تاخیر هم یک مدل با پسوند a ارائه می‌شد که نقش دستگاه اقتصادی را به عهده داشت.

یک گوشی Pixel دیگر هم داریم که تاشو بوده و با پسوند Fold شناخته می‌شود. در حقیقت تقریبا گوگل هر سال و در مجموع ۴ موبایل رونمایی می‌کند. اوضاع برای سال ۲۰۲۴ متفاوت خواهد بود.

رندر های Pixel 9

طراحی Pixel 9

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، آنطور که پیداست سری پیکسل ۹ با ۴ مدل مرکزی زیر عرضه خواهد شد که همگی پرچمدار محسوب می‌شوند:

۱- پیکسل ۹ – اسم رمز “tokay”
۲- پیکسل ۹ پرو – اسم رمز “caiman”
۳- پیکسل ۹ پرو ایکس ال  – اسم رمز “komodo”
۴- پیکسل ۹ پرو فولد  – اسم رمز “comet”

دو عضو اول کاملا قابل انتظار هستند و شامل مدل پایه و پرو سری Pixel 9 می‌شوند. با این‌حال مدل XL و Fold کمی تغییرات را در این سری ایجاد می‌کنند.

گوگل پیش‌تر و تا سری Pixel 4 مدل XL را به عنوان مدل بزرگتر خانواده رونمایی می‌کرد. با این حال این نام‌گذاری را کنار گذاشت. احتمالا در سری پیکسل ۹ باید Pixel 9 Pro XL نقشی را مانند iPhone Pro Max بازی کند. مدل پرو که نمایشگر و باتری بزرگتری را ارائه می‌کند.

مدل Pixel 9 Pro Fold اما خیلی پر رمزوراز نیست و احتمالا همان محصولی است که با نام Pixel Fold 2 انتظارش را می‌کشیم. این در حقیقت دومین گوشی تاشو گوگل خواهد بود. احتمالا گوگل می‌خواهد نام‌گذاری محصولاتش را مرتب‌تر کند و این نام را برای محصول تاشو جدیدیش انتخاب می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Pixel 9 هستید؟ فکر می‌کنید که گوگل بتواند با تغییر راهبرد خود در این سری، رقبا را اذیت کند؟



منبع