ظرفیت باتری پوکو F6 Pro از سوی گواهی FCC تأیید شد


انتظار می‌رود که پوکو در هفته های آینده از دو گوشی هوشمند F6 و F6 Pro رونمایی کند. چندی پیش، پوکو F6 Pro در میان داده های گواهینامه NBTC ظاهر شده بود؛ و هم‌اکنون ظرفیت باتری این دستگاه در میان داده های FCC مشاهده شده است.

ظرفیت باتری پوکو F6 Pro در FCC مشاهده شد: ۴,۸۸۰ میلی‌آمپر

پوکو F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G در میان داده های گواهینامه FCC ظاهر شده است. لیست این تأییدیه نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور دارای باتری ۴,۸۸۰ میلی‌آمپری خواهد بود. POCO F6 Pro به طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS 1.0 به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند از WiFi ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

داده های FCC

لیست گواهینامه FCC، سایر مشخصات این گوشی هوشمند را فاش نمی‌کند. البته با توجه به شماره مدل این دستگاه (23113RKC6G) و شباهت آن با شماره مدل ردمی کی ۷۰ (23113RKC6C)، انتظار داریم که POCO F6 Pro نسخه ری‌برند شده Redmi K70 باشد.

نگاهی به مشخصات Redmi K70

ردمی K70 در کنار گوشی های K70e و K70 Pro در نوامبر ۲۰۲۳ رونمایی شد. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 740 بهره می‌برد. این تلفن هوشمند ردمی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران می‌رسد. همان‌طور که mysmartprice اشاره می‌کند، ردمی در این دستگاه از تراشه Surge G1 برای مدیریت مصرف باتری استفاده کرده است.

رنگ های ردمی K70

ردمی K70

ردمی K70 دارای یک صفحه نمایش OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن 2K است. این نمایشگر از Dolby Vision پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi K70 تعبیه شده است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته (سنسور Sony LYTIA 800) و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. برای دوربین های اولتراواید و ماکرو نیز از سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. ردمی ۷۰ از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از تراشه مدیریت شارژ Surge P2 برخوردار است. این گوشی هوشمند وزن ۲۰۹ گرمی داشته و دوربین سلفی آن از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

شارژر پوکو F6 شیائومی ارتقا عالی خواهد داشت

نظر شما درباره POCO F6 Pro چیست؟



منبع