تاریخ رونمایی ریلمی Buds T110 بیست و هفتم فروردین ماه است


ریلمی رسماً اعلام کرد که تاریخ رونمایی Buds T110 روز ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین ماه) خواهد بود. این ایربادز در کشور هند معرفی می‌شود. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ایربادز Buds T110 در وب‌سایت ریلمی مشاهده شد

تاریخ رونمایی ریلمی Buds T110 مشخص شد. این ایربادز به همراه گوشی های سری Realme P1 در ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین ماه) معرفی می‌شود. می‌دانیم که ریلمی در این تاریخ از نسخه Wi-fi تبلت Realme Pad 2 نیز رونمایی خواهد کرد. رنگ سبز این ایربادز در وب‌سایت رسمی ریلمی هند قابل مشاهده است. پوستر منتشر شده از سوی این شرکت، برخی از مشخصات Buds T110 را نشان می‌دهد. انتظار داریم که این محصول در رنگ های دیگری نیز قابل تهیه باشد.

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی

ایربادز Realme Buds T110 از درایور های ۱۰ میلی‌متری برخوردار است. این محصول با عمر باتری ۳۸ ساعته به دست کاربران می‌رسد. Buds T110 با کمک هوش مصنوعی (فناوری AI ENC) نویز های موجود در هنگام مکالمه را حذف خواهد کرد.

گوشی های سری Realme P1 در راه هستند

چندی پیش، تایید شد که گوشی های سری P1 ریلمی در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) معرفی می‌شوند. برخی از مشخصات این دو تلفن هوشمند منتشر شده است. Realme P1 Pro دارای یک صفحه نمایش AMOLED خمیده بوده که رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. تأیید شده که Realme P1 Pro از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP65 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

Realme P1 Pro

در سوی دیگر Realme P1 قرار دارد. تأیید شده که این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 7050 برخوردار خواهد بود. این دستگاه از یک صفحه نمایش AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است.

البته نمایشگر به‌کارگرفته شده در این گوشی تخت بوده و خبری از لبه های خمیده نیست. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های ریلمی P1 می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و گواهی IP54 اشاره کرد.

تاریخ رونمایی ریلمی P1 و P1 Pro مشخص شد: ۲۷ فروردین

نظر شما درباره این محصولات جدید ریلمی چیست؟



منبع