تبلت ردمی Pad Pro در راه عرضه به بازار جهانی است


ردمی می‌خواهد تبلت Pad Pro که چندی پیش در کشور چین رونمایی شد را، در بازار جهانی عرضه کند. هم‌اکنون کاربران چینی از می‌توانند برای پیش‌سفارش این دستگاه اقدام کنند. عرضه ردمی پد پرو از ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین ماه) در چین آغاز خواهد شد.

نسخه جهانی ردمی Pad Pro در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد تبلت ردمی Pad Pro به زودی راهی بازار جهانی خواهد شد. این دستگاه با دو شماره مدل 2405CRPFDL (برای بازار آمریکای لاتین) و 2405CRPFDG (برای بازار جهانی) در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این موضوع نشان می‌دهد که Redmi Pad Pro در بسیاری از کشور ها عرضه خواهد شد.

داده های کنسول گوگل پلی

بر اساس لیست گوگل پلی، تبلت ردمی Pad Pro از تراشه Snapdragon 7s Gen 2 و گرافیک Adreno سری ۷ برخوردار است. این دستگاه دارای صفحه نمایشی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (320ppi) است و حداقل با ۸ گیگابایت حافظه رم راهی بازار جهانی خواهد شد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نسخه گلوبال Redmi Pad Pro مانند نسخه چین به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS نسخه ۱.۰ به دست کاربران می‌رسد. لیست گوگل پلی، جزئیات بیشتری را نشان نمی‌دهد.

مشخصات Redmi Pad Pro 

ردمی پد پرو دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را داشته و دارای گواهینامه TUV Rheinland است. از دستگاه از Dolby Vision و یک قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. قلم در نظر گرفته شده برای Redmi Pad Pro به صورت مغناطیسی به فریم این دستگاه متصل می‌شود. دوربین اصلی و دوربین سلفی این تبلت وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و در قاب پشتی یک فلاش LED نیز قرار گرفته است.

Redmi Pad Pro

ردمی پد پرو از اسپیکر های چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و میکروفون دوگانه بهره‌مند است. همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تبلت از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های Redmi Pad Pro می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.‌ همچنین گزارش هایی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه 5G ردمی Pad Pro در دست توسعه قرار دارد. نسخه 5G این دستگاه هم در بازار چین و هم در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

تبلت ردمی پد پرو با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

نظر شما درباره Redmi Pad Pro چیست؟



منبع