تاریخ رونمایی ریلمی P1 و P1 Pro مشخص شد: ۲۷ فروردین


گوشی های هوشمند جدید سری P ریلمی در راه هستند. رسماً تأیید شده است که تاریخ رونمایی ریلمی P1 و P1 Pro پانزدهم آوریل (۲۷ فروردین) خواهد بود. این دو تلفن هوشمند در کشور هند معرفی می‌شوند.

ریلمی P1 Pro با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ رونمایی می‌شود 

در کنار تاریخ رونمایی، میکروسایت های ریلمی P1 و ریلمی P1 Pro در Flipkart و وب‌سایت Realme ایجاد شده، که مشخصات کلیدی این دو دستگاه را نشان می‌دهند. هم‌اکنون می‌دانیم که Realme P1 از تراشه مدیاتک Dimensity 7050 برخوردار خواهد بود. Realme P1 Pro نیز به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 کوالکام مجهز می‌شود.

Realme P1 Pro

نمایشگر Realme P1 Pro

ریلمی پی ۱ پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، ضخامت ۲.۳۲ میلی‌متری و فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتز است. این نمایشگر دارای گواهی TUV بوده و دوربین سلفی درون یک پانچ هول قرار دارد. ریلمی ادعا می‌کند که P1 Pro تنها تلفن هوشمند دارای نمایشگر خمیده است که با تمام این ویژگی ها، در بازه قیمتی زیر ۲۰,۰۰۰ روپیه (۲۴۰ دلار) قرار دارد.

برخی از ویژگی های ریلمی P1 Pro

ریلمی تأیید کرده است که P1 Pro از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ بهره‌مند خواهد بود. در نتیجه، این گوشی هوشمند با Honor X9b و Realme 12 Pro 5G به رقابت خواهد پرداخت. همچنین تأیید شده است که این دستگاه از شارژ ۴۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. Realme P1 Pro با رنگ مسی به دست کاربران خواهد رسید. دوربین دوگانه این تلفن هوشمند، درون یک ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته است.‌ طراحی این دستگاه ما را به یاد Realme 12 Pro می‌اندازد.

از ریلمی P1 چه می‌دانیم؟

ادعا می‌شود که ریلمی P1 اولین تلفن هوشمند بازه قیمتی ۱۵,۰۰۰ روپیه (۱۸۰ دلار) خواهد بود که دارای صفحه نمایش AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این دستگاه دارای نمایشگر تخت بوده و دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. این پنل دارای گواهینامه محافظت از چشم TUV Rheinland بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را دارد.

نمایشگر Realme P1

تراشه Realme P1

مطابق با گزارش منبع، تأیید شده است که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Realme P1 را تامین می‌کند. این گوشی به سیستم خنک‌کننده (محفظه بخار) ۴,۳۵۶ میلی‌متری مجهز خواهد بود. فریم این دستگاه تخت بوده و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بر روی لبه بالایی آن دیده می‌شود.

ریلمی ۱۲ پرو با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و قیمت ۳۱۵ دلار در هند معرفی شد

نظر شما چیست؟



منبع