مشخصات تبلت ردمی Pad Pro شیائومی فاش شد: به‌کارگیری Snapdragon 7s Gen 2


شیائومی خود را برای برگزاری رویداد فردا (۱۰ آوریل/ ۲۲ فروردین) آماده می‌کند. ستاره این مراسم، Redmi Turbo 3 است. ردمی اما از تبلت جدیدی به نام Pad Pro نیز رونمایی خواهد کرد؛ هم‌اکنون مشخصات کلیدی این دستگاه به بیرون درز کرده است.

ردمی Pad Pro با باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری در راه است

چندی پیش، برخی از جزئیات Redmi Pad Pro از سوی شیائومی به اشتراک گذاشته شد. هم اکنون اما افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، مشخصات کلیدی این تبلت را پیش از رونمایی به اشتراک گذاشته است. ردمی پد پرو یک تبلت میان‌رده جذاب خواهد بود.

Redmi Pad Pro

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی DCS، شیائومی Redmi Pad Pro دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح بالای 2.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. شایعه شده که تراشه Snapdragon 7s Gen 2 نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تامین می‌کند.‌ این تراشه، چیپست پرچمدار کوالکام نیست؛ اما قدرت کافی را برای کار های روزمره، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر مشخصات تبلت ردمی Pad Pro می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. داده های گواهینامه 3C نشان داده است که این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که Redmi  Pad Pro به طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS (مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید) به دست کاربران برسد. Digital Chat Station تایید کرده که این تبلت از قلم پشتیبانی می‌کند.

Redmi Pad Pro

متأسفانه تاکنون اطلاعاتی درباره قیمت Redmi Pad Pro منتشر نشده و این موضوع همچنان یک راز است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، باید منتظر برگزاری مراسم رونمایی Pad Pro باشیم. در حال حاضر نمی‌دانیم که این تبلت در بازار جهانی نیز عرضه می‌شود یا نه. اما شیائومی معمولاً دستگاه های خود را در چندین بازار عرضه می‌کند. احتمالا ردمی پد پرو نام POCO (اولین تبلت این برند) راهی بازار جهانی خواهد شد.‌ اولین تبلت پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG، و ردمی پد پرو با شماره مدل 2405CRPFDC شناخته می‌شود.

تاریخ رونمایی و طراحی ردمی Pad Pro به اشتراک گذاشته شد

نظر شما درباره Redmi Pad Pro چیست؟



منبع