تبلت ردمی Pad Pro با پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات گواهی 3C را دریافت کرد


شیائومی قرار است به‌زودی از تبلت ردمی Pad Pro رونمایی کند. این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه جدیدی شده که احتمالا نشان‌دهنده عرضه جهانی آن است. انتظار می‌رود که Redmi Pad با برند POCO راهی بازار جهانی شود.

تبلت ردمی Pad Pro با برند POCO راهی بازار جهانی می‌شود

چندی پیش، تبلت پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG در پایگاه داده EEC مشاهده شده بود. هم‌اکنون، تبلت ردمی Pad Pro با شماره مدل 2405CRPFDC در میان داده های گواهینامه 3C چین ظاهر شده است. با نگاهی به شماره مدل این دو دستگاه، متوجه می‌شویم که احتمالا Redmi Pad Pro به عنوان اولین تبلت برند POCO راهی بازار جهانی می‌شود.‌ گزارش های گذشته نیز به همین موضوع اشاره داشتند.

داده های گواهینامه 3C

پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات برای Redmi Pad Pro تایید شده است. داده های گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این تبلت از آداپتور MDy-16-ED پشتیبانی می‌کند. این آداپتور، خروجی های شارژ ۱۵ وات (5V/3A)، ۲۷ وات (9V/3A) و ۳۳ وات (11V/3A) را ارائه می‌کند.

در هفته گذشته، قلم پوکو از سوی FCC تایید شد. البته عرضه Redmi Pad Pro با برند پوکو در بازار جهانی، تنها حدس و گمان بوده و تاکنون هیچ تایید رسمی از سوی شیائومی وجود ندارد.

تأیید شده است که تبلت ردمی Pad Pro در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K خواهد بود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا این تبلت آینده ردمی دارای باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری است. Redmi Pad و Redmi Pad SE از شارژر ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کردند؛ اما Pad Pro از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

تاریخ رونمایی و طراحی ردمی Pad Pro به اشتراک گذاشته شد

نظر شما درباره این تبلت جدید ردمی چیست؟ آیا این محصول با برند پوکو راهی بازار جهانی خواهد شد؟



منبع