ویدئو بنچمارک‌های تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ را روی گلکسی اس ۲۴ پلاس تماشا کنید


سال ۲۰۲۴ سالی است که سامسونگ به راهبرد استفاده از ۲ تراشه در پرچمدارهای سری Galaxy S خود بازگشته است. راهبردی که برای بازارهایی مثل ما جذاب نیست چون عموما نسخه Exynos نصیب ما می‌شود. تراشه‌های اگزینوس لزوما بد نیستند اما گاهی توان پردازشی کاملا برابری با همتای اسنپدراگون خود ارائه نمی‌کنند. به جز آن، مسئله بهینه‌سازی بازی و اپلیکیشن‌ها برای این تراشه هم وجو دارد. امشب می‌خواهیم با هم و در ترنجی ویدئو بنچمارک‌های تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ را روی گلکسی اس ۲۴ پلاس تماشا کنیم تا به بررسی قدرت خام این تراشه بپردازیم.

بنچمارک‌های اگزینوس ۲۴۰۰ 

پیش‌تر و با هم در ترنجی ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ را تماشا کردیم. تراشه‌ای که اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ تلاش دارد با آن رقابت کند و همپای آن به پیش برود.

برخلاف سال‌های قبل، تراشه Exynos امسال یک تفاوت قابل ذکر در مشخصات روی کاغذ دارد. این تفاوت در بخش CPU یا پردازنده مرکزی این SoC خودنمایی می‌کند. سامسونگ برای تراشه جدید خود ۱۰ هسته و ۴ کلاستر در نظر دارد. در حقیقت کلاستر چهارم با هسته‌های Cortex-A520 به چهار هسته مجهز است.

در این ویدئو و با حضور تراشه پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ در پلتفرم‌های معیار ستجش قدرت عملکردی، قدرت خام تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ را خواهیم سنجید. همچنین در این ویدئو گلکسی اس ۲۴ هم حاضر است و در صورت نیاز با گلکسی اس ۲۴ پلاس مقایسه می‌شود.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

https://www.youtube.com/watch?v=ifBDPBcoWYg
🔼🔼🔼🔼🔼🔼

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره عملکرد تراشه Exynos 2400 در گلکسی اس ۲۴ پلاس چیست؟ فکر می‌کنید می‌تواند پرچمدار محبوب شما باشد؟

ویدئو بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی روی گلکسی S24 Ultra سامسونگ

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ داغ می‌کند؟ مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا



منبع