طراحی پیکسل 8a در تبلیغات رسمی گوگل مشاهده شد


گوشی میان‌رده جدید گوگل در راه است. در ماه های اخیر، شایعات متعددی درباره این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. هم‌اکنون طراحی پیکسل 8a در تبلیغات Fi Wireless خود گوگل مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پیکسل 8a از سوی گوگل تایید شد؟

این تبلیغ، طراحی پیکسل 8a را در رنگ های آبی و سفید (بیشتر متمایل به کرم) با سیستم دوربین دوگانه به نمایش می‌گذارد. اما چگونه می توانیم مطمئن شویم که این پیکسل 8a است و پیکسل ۸ معمولی نیست؟

چندین نشانه وجود دارد. اول آنکه Pixel 8 در رنگ های آبی و سفید عرضه نمی‌شود. همچنین، هیچ میکروفونی در نزدیکی دوربین های گوشی نشان داده شده در آگهی، دیده نمی‌شود. بنابراین، کاملاً واضح است که این پوستر تبلیغاتی، Pixel 8a را به نمایش می‌گذارد. اما هنوز مشخص نیست که قرار دادن این گوشی هوشمند در تبلیغات گوگل، عمدی بوده است و یا یک‌ سهل‌انگاری.

پوستر تبلیغاتی منتشر شده از سوی گوگل

مشخصات Pixel 8a در پوستر تبلیغاتی Google Fi مشاهده نمی‌شود. این تبلیغ به جای گوشی جدید گوگل، بر برنامه های قیمت‌گذاری Google Fi متمرکز است.

درست است که گوگل به‌طور رسمی مشخصات پیکسل 8a را فاش نکرده؛ اما شایعاتی درباره مشخصات این تلفن هوشمند وجود دارد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. انتظار می‌رود که تراشه Tensor G3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده داشته باشد. این تراشه در Pixel 8 و Pixel 8 Pro به‌کارگرفته شده است. پیکسل 8a گوگل در حافظه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود.

انتظار می‌رود که Pixel 8a مانند نسل قبل دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. شایعات منتشر شده، ادعا می‌کنند که Pixel 8a از شارژ سریع‌تری نسبت به نسل قبل پشتیبانی می‌کند. این گوشی از شارژر ۲۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. سرعت شارژ Pixel 7a تنها ۱۸ وات بود.

قیمت Pixel 8a گوگل فاش شد: گران‌تر از نسل قبل

نظر شما درباره این گوشی هوشمند میان‌رده آینده گوگل چیست؟



منبع