نوبیا گوشی هوشمند هوش مصنوعی خود را به‌زودی معرفی خواهد کرد


همین چند روز پیش، شرکت ZTE اعلام کرد که نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش بر قابلیت‌های هوش مصنوعی تمرکز خواهند کرد. این شرکت بر این باور است که هوش مصنوعی قدمی رو به جلو است و اکنون، ما بالاخره یک تاریخ رسمی برای معرفی گوشی های نوبیا مجهز به هوش مصنوعی در اختیار داریم.

گوشی هوشمند هوش مصنوعی نوبیا

غول فناوری چینی اوایل امروز (اول آوریل 2024) فاش کرد که با این اعلامیه‌های جدید در 9 آوریل/21 فروردین «عصر جدیدی را شروع خواهد کرد.» انتظار می‌رود در طول این رویداد، نوبیا محصولات مجهز به هوش مصنوعی را رونمایی کند. حساب رسمی Weibo نوبیا همچنین تیزری را به اشتراک گذاشته است که به ادغام هوش مصنوعی در جامعه اشاره دارد و بیان می‌کند که زمان آن فرا رسیده است تا این فناوری در کانون توجهات قرار گیرد.

گوشی هوشمند هوش مصنوعی نوبیا

گوشی هوشمند هوش مصنوعی نوبیا

ZTE قبلاً اعلام کرده بود که با موج مداوم هوش مصنوعی همراه خواهد بود و این فناوری را به گوشی‌های هوشمند آینده خود نیز خواهد آورد. بنابراین اکنون، دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند جدید Nubia AI قرار است هفته آینده رونمایی شوند. این مجموعه همچنین اولین گوشی پرچمدار خود را با هوش مصنوعی خواهد داشت که انتظار می‌رود در اواسط سال جاری عرضه شود.

این شرکت درحال برنامه‌ریزی است تا سیستم‌عامل ZTE Nebula OS را با هوش مصنوعی یکپارچه کند تا یک پلتفرم هوش مصنوعی یکپارچه را همراه با یکپارچه‌سازی مدل‌های بزرگ، داده‌های بزرگ، فناوری سه‌بعدی و موارد دیگر ارائه دهد تا نه‌تنها عملکرد، بلکه تصویربرداری و امنیت را نیز بهبود بخشد. متأسفانه، جزئیات دقیق‌تر در مورد این دستگاه‌ها هنوز در دسترس نیست، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در روزهای آینده با ما همراه باشید.

نظر شما درباره گوشی‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی نوبیا چیست؟



منبع