محدوده قیمت و تراشه Nothing Phone (3) فاش شد


محدوده قیمت و تراشه به‌کارگرفته شده در Nothing Phone (3) فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به زودی رونمایی شود. ادعا شده که این گوشی از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود.

قیمت Nothing Phone (3) حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود

گفته می‌شود که Nothing Phone (3) در محدوده قیمت ۴۰,۰۰۰ تا ۴۵,۰۰۰ روپیه (حدودا معادل ۴۸۰ دلار تا ۵۴۰ دلار) قرار خواهد داشت. البته این قیمت، مربوط به نسخه پایه می‌شود. گزارش های جدید حاکی از آن است که Nothing بر روی محدوده قیمتی ۲۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰ روپیه (معادل ۲۴۰ دلار تا ۴۸۰ دلار) تمرکز خواهد کرد. این شرکت هیچ برنامه کوتاه مدتی برای عرضه گوشی های پریمیومی در بازه قیمتی بالاتر ندارد.

ناتینگ فون ۳ جانشین ناتینگ فون ۲ خواهد شد که در جولای ۲۰۲۳ معرفی شده بود. این شرکت با Phone 2 تصمیم گرفت تا از تراشه های Snapdragon سری ۸ استفاده کند. در نتیجه این تلفن هوشمند به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شد. همان‌طور که می‌دانید، این برند در Nothing Phone 1 از تراشه اسنپدراگون 778G Plus استفاده کرده بود.

مطابق با گزارش Mysmartprice، این شرکت همچنین با Nothing Phone 3 به سراغ استفاده از تراشه‌ای پرچمدار نرفته و همان مسیر قبل را دنبال می‌کند. احتمالا ناتینگ ترجیح می‌دهد برای این تلفن هوشمند آینده خود به جای Snapdragon 8 Gen 3 از تراشه ضعیف‌تر Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کند. این چیپست بین اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قرار می‌گیرد.

احتمالا ناتینگ فون ۳ در اوایل تابستان ۱۴۰۳ معرفی می‌شود

ناتینگ به‌تازگی از اولین گوشی هوشمند میان‌رده خود با نام Phone (2a) رونمایی کرده است. و این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از Nothing Ear (3) است. این برند تاکنون هیچ تیزری را درباره  Phone 3 منتشر نکرده است. با توجه به انکه Phone (1) و Phone (2) در ماه جولای معرفی شدند، انتظار می‌رود که Nothing Phone (3) نیز در ماه جولای ۲۰۲۴ (اوایل تیر تا اوایل مرداد) رونمایی شود.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ناتینگ چیست؟



منبع