اکنون می توانید عادات میکرو میکرو را تقویت کنید


در مورد موضوع HUM در آگوست 2021 ، ما چهار ستون ایمن سازی با رفتارهای کوچک سالم برای هر کدام را مورد بحث قرار می دهیم.

بازگشت به مدرسه ، بازگشت به دفتر ، یا صرفاً می خواهید امنیت خود را برای تغییرات زمان در آینده تقویت کنید؟ اکنون زمان خوبی برای ارزیابی رفتارهای روزانه و ایجاد تغییرات کوچک است که می تواند پیشرفت شما را به طرق عالی بهبود بخشد.

در اینجا ، ما چهار ستون اصلی سلامت سیستم ایمنی را بررسی کرده و رفتارهای خرد توصیه شده ای را که می توانید به راحتی اتخاذ کنید ، به اشتراک می گذاریم. آنها را به عنوان اعتباری در نظر بگیرید که برنامه ایمن سازی اضافی شما قدردانی خواهد کرد!

عادات خرد برای واکسیناسیون

سیستم ایمنی بدن شما پیچیده است و با سایر سیستم های بدن مانند سیستم عصبی و دستگاه گوارش تعامل دارد. بنابراین اگر می خواهید سلامت سیستم ایمنی بدن خود را افزایش دهید ، رویکرد شما نیز باید جامع باشد. برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود به طور منظم به ستون های بهداشتی زیر توجه کنید.

بهتر است رفتارهای خرد برای هر ستون را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا نتایج مطلوب روزانه و به موقع حاصل شود.

1. غذا

پیروی از رژیم غذایی سالم یکی از ساده ترین و در عین حال م mostثرترین روش ها برای حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدن است.

رژیم متعادل با مواد معدنی (کربوهیدرات ، چربی و پروتئین) و ریزمغذی ها (مانند ویتامین ها و مواد معدنی) می تواند بر عملکرد سلول های ایمنی تأثیر مثبت بگذارد. برعکس ، کمبود غذاهای مغذی می تواند دفاع شما را تضعیف کند ، بنابراین قدرت آنچه می خورید را دست کم نگیرید.

عادات خرد برای غذا و تغذیه:

  • با خوردن حداقل یک وعده غذایی رنگی در روز ، خوردن رنگین کمان را هدف قرار دهید. انواع ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند.
  • توصیه می شود قهوه صبح خود را با اسموتی سرشار از ویتامین C عوض کنید.
  • آنتی اکسیدان های ضروری در رژیم غذایی شما ، مانند ویتامین C و گل ختمی ، برای افزایش ایمنی بدن.

2. سلامت باشید

نزدیک به 70 درصد سلولهای ایمنی در روده زندگی می کنند و این امر باعث سالم شدن روده در یک ستون محافظت نشده می شود.

یک سد گوارشی سالم نه تنها از خود در برابر سرطان ها محافظت می کند ، بلکه باعث ایجاد توده عضلانی می شود و می تواند به کاهش التهاب کمک کند.

به طور خلاصه ، یک روده سالم برابر با یک ایمنی عالی است.

عادات خرد برای بهبود سلامت روده:

  • اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی آب بنوشید تا سیستم نوشیدنی شما به درستی کار کند. اگر برای نوشیدن آب به یادآوری داخلی نیاز دارید ، زنگ هشدار را تنظیم کنید تا هر ساعت یک لیوان H2O را روی آن نگه دارد.
  • میان وعده های حاوی فیبر بالا مانند آجیل ، ذرت بوداده و حمص را در دست داشته باشید. فیبر از سلامت تغذیه پشتیبانی می کند و می تواند به طور م craثر در کاهش اشتها کمک کند.
  • پروبیوتیک اضافی مصرف کنید تا معده شما مملو از باکتری های مفید باشد و از میکروبیوم روده خود حمایت کنید.

3. وهالا

استرس بر صلح به طرق بی شماری هم در حال حاضر و هم دراز مدت تأثیر منفی می گذارد.

آکادمی اطفال آمریکا (APA) به مطالعات پیشرو اشاره کرد که نشان می دهد محققان تجربی با تمرکز بر یک دوره سه روزه دارای سلول های چربی بدن برای کاهش سرطان ها هستند. با شروع صرع معمولاً تولید گاما اینترفرون به ویژه متوقف می شود.

با گذشت زمان ، APA همچنین نسبت به وحشت هشدار داد “ممکن به سیستم ایمنی آسیب برساند از طریق فرسودگی شدید استرس پاسخ سلول T را که جزء مهمی از سیستم ایمنی است ، تضعیف می کند.

در حالی که گفتن کاهش استرس آسان تر از انجام آن است ، گزینه های زیادی برای کمک به شما در حفظ آرامش ، راحتی و ایمنی وجود دارد.

عادات خرد برای مدیریت استرس:

4. بخوابید

ضد آفتاب با کیفیت بالا یکی دیگر از ارکان مهم واکسیناسیون است.

خواب به طرق مختلف سلامت سیستم ایمنی را بهبود می بخشد ، مانند کاهش اثرات استرس ، حمایت از متابولیسم T و عملکرد T و کمک به تنظیم التهاب. داشتن خواب کافی به طور منظم نیز می تواند احتمال تجربه دمای معمولی را کاهش دهد.

خواص میکروبی برای خواب بهتر:

  • تلفن خود را خارج از اتاق نگه دارید و قبل از خواب ساعت صفحه را تنظیم کنید. نور آبی دستگاه های شما می تواند تولید ملاتونین را کاهش داده و کیفیت کلی خورشید را کاهش دهد.
  • در طول روز ورزش کنید تا کیفیت خواب ما در شب افزایش یابد. به همین ترتیب ، در صورت امکان مکانهای جدیدی برای حمل و نقل پیدا کنید ، مانند استفاده از اکسیژن به جای هوا.
  • اگر استراحت کافی ندارید ، سعی کنید 30 دقیقه زودتر از قبل بخوابید تا با عوارض کم خوابی مبارزه کنید. در صورت امکان ، سعی کنید برای دوره های کامل آفتاب ، هر کدام تا 90 دقیقه بخوابید.

پایین پایین

ایمن سازی مستلزم تلاش گروهی در چندین ستون برای افزایش ایمنی آن است. به جای اقدام زمانی که احساس می کنید تحت شرایط آب و هوایی قرار گرفته اید ، با پیروی از این عادات خرد ، رویکرد احتمالی ایجاد کنید تا مزایای آنها در طول زمان جمع شود.

با در پیش گرفتن راه عالی برای بهبود سلامت عمومی خود ، می دانید که واقعاً در آزمون ایمنی مدرسه خود شرکت کرده اید.

اگر برای حفظ عادات کوچک خود به یادآوری سرعت نیاز دارید ، مطمئن شوید که این اینفوگرافیک را برای مرجع بعدی ذخیره می کنید.

اینفوگرافی از میکروهابیت ها برای حمایت از ایمنی و سلامت بهتر

دیدگاهتان را بنویسید