زمان مناسب برای مصرف کافئین با دوز پایین در دوچرخه سواران آموزش دیده


نویسنده: اندرو دی. داونپورت ، کاترین آر. میکس ، بنیامین تی.

استفاده از کافئین برای بهبود عملکرد جسمی و شناختی در بین ورزشکاران شایع است (دل کوسو ، مونوز و مونوز گورا ، 2011 ، فیزیولوژی کاربردی ، تغذیه و آنزیم ها ، 36 (4) ، 555-561). دوز پایین کافئین (<3 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن 1 ~ 200 میلی گرم کافئین) تا دوزهای بالا (اسپریت ، 2014 ، پزشکی ورزشی ، 44 ، S175 - S184). با این حال ، تحقیقات در مورد موثرترین زمان مصرف کافئین محدود است.

هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر نوشیدنی های کافئین تجاری موجود (Energies ™ ، Beachbody ، LLC ، USA) بر عملکرد ورزش و درک تلاش است. با تأیید اخلاق نهادی ، 13 (12 مرد ، 1) موش) دوچرخه سوار (2 27 27 سال ؛ 2.2 ± 70.8 کیلوگرم ؛ ویو 2 حداکثر: 64.5 ± 1.4 میلی لیتر ناشتا شبانه ، با ≥ 1 هفته به طور جداگانه ، هر بازدید شامل یک تمرین 30 دقیقه ای حالت پایدار (SS) بر روی ارگومتر دوچرخه با تقریبا 80٪ View 2 Max (243 ± 8W) و 30 دقیقه استراحت (REST) ​​به دنبال ورزش. 15 دقیقه زمان آزمایشی (TT) ، زایمان تخمینی (RPE) هر 10 دقیقه در طول SS و هر 5 دقیقه در طول TT اندازه گیری شد. شرکت کنندگان 473 میلی لیتر نوشیدنی آزمایش (یعنی سه نوشیدنی 473 میلی لیتری در هر ویزیت) مصرف کردند. ، دستور تصادفی برای بررسی زمان مصرف کافئین در هر ویزیت.: CAFF قبل از REST ، SS و دارونما قبل از TT (قرار CAFF-REST) ​​؛ SS قبل از CA. FF ، دارونما قبل از REST و TT (CAFF-SS) ؛ CAFF قبل از TT ، دارونما قبل از REST و SS (CAFF-TT) ؛ دارونما قبل از REST ، SS و TT (PLA). تفاوت در عملکرد TT و RPE با استفاده از اندازه گیری های مکرر تجزیه و تحلیل تنوع به ترتیب مشخص شد. کل کار انجام شده در طول TT در CAFF -REST بیشتر از PLA بود (0.33 ± 0.14 در مقابل 3.36 0.12 kJ.kg – 1 توده بدن ؛ P = 0.005) ، نه CAFF -TT (3.39 ± 0.39 kJ.kg – 1) -یا CAFF -SS (3.44 ± 0.14 kJ.kg -1 ؛ P = 0.231) ، که مشابه PLA بود. بهترین موقعیت در مقایسه با ترکیب (P <0.05) -PLA و CAFF -SS با ارزش ، اما هیچ تفاوتی ندارد هنگامی که کار بیشتری در طول TT انجام شد ، مشاهده شد. به طور خلاصه ، 30 دقیقه قبل از تمرین شدید SS. مصرف CAFF RPE را کاهش می دهد و بعد از 15 دقیقه بهبود می یابد. عملکرد TT ، در حالی که بلافاصله قبل از SS یا TT هیچگونه بلعیده نشد. کافئین با دوز کم باید ≥60 دقیقه طول بکشد

عملکرد BeachBody about درباره محصولات و تحقیقات در صفحه BeachBody Science اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید