برخی از مشخصات گلکسی Watch 7 پیش از رونمایی فاش شد


انتظار می‌رود که سامسونگ در دومین رویداد Galaxy Unpacked امسال، که در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد) برگزار می‌شود، از گلکسی Z Flip 6، Z Fold 6 و حلقه Galaxy Ring رونمایی کند. هم‌اکنون برخی از مشخصات گلکسی Watch 7 فاش شده که انتظار می‌رود در همین رویداد معرفی شود.

احتمالا گلکسی Watch 7 تا اوایل مرداد معرفی خواهد شد

احتمالا در رویداد آینده Galaxy Unpacked شاهد رونمایی سری Galaxy Watch 7 خواهیم بود. این سری از ساعت های هوشمند سامسونگ، جانشین سری Galaxy Watch 6 می‌شود. یک ساعت هوشمند از این غول فناوری کره‌ای با شماره مدل SM-L305U در میان داده های گواهینامه بلوتوث SIG ظاهر شده است.

داده های بلوتوث SIG

لیست بلوتوث SIG نام این ساعت هوشمند را تایید نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که اطلاعات منتشر شده مربوط به Galaxy Watch 7 باشد. این گواهینامه تأیید می‌کند که ساعت هوشمند مذکور از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع تعجب‌آور نیست، زیرا بلوتوث ۵.۳ آخرین نسخه تجاری موجود این فناوری است و در گلکسی واچ ۶ نیز وجود داشت.

متأسفانه گواهی بلوتوث SIG سایر مشخصات گلکسی Watch 7 را نشان نمی‌دهد. اما گزارش های اخیر نشان داده‌اند که این ساعت هوشمند آینده سامسونگ دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود که دو برابر بیشتر از نسل قبل است. ادعا شده که شماره مدل SM-L305U مربوط به مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۷ با پشتیبانی از اتصال LTE است؛ که در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سری گلکسی واچ ۷ دارای سه مدل متفاوت خواهد بود. سامسونگ تاکنون دو مدل را در سری Galaxy Watch قرار داده است. احتمالا این یک تغییر جالب در استراتژی این غول فناوری کره‌ای است. با توجه به آنکه هنوز چند ماه تا رونمایی سری Galaxy Watch 7 فاصله داریم، می‌توان انتظار داشت که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره این ساعت های هوشمند آینده سامسونگ منتشر شود.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ با نمایشگر بزرگتر و قاب چرخان معرفی شدند

نظر شما درباره سری گلکسی واچ ۷ چیست؟



منبع