دو گوشی تاشو اندرویدی دیگر از این برند کمتر شناخته شده در راه است


تقریبا اکثر برندهای اندرویدی به تولید محصولات تاشو روی آورده‌اند. هر چند هنوز سهم بازار محصولاتی با این فرم‌فکتور خیلی بالا نیست اما به خصوص برای برندهای کمتر شناخته شده حیاتی است که با ترند بازار همراه باشند و پیشرو دیده شوند. تکنو یکی از این برندهاست و به تازگی مشخص شده که دو گوشی تاشو اندرویدی دیگر از این برند کمتر شناخته شده در راه است.

دو گوشی تاشو اندرویدی دیگر

برند Tecno اولین گوشی تاشو خود را با نام Phantom V Fold و در ابتدای سال 2023 عرضه کرد. در نیمه دوم سال، اولین تلفن تاشو کوچک آن‌ها با نام Phantom V Flip و قیمت ارزان ۶۰۰ دلاری رونمایی شد.

ما وارد سه ماهه دوم سال 2024 شده‌ایم و هیچ اطلاعیه رسمی در مورد نسخه جانشین Phantom V Fold منتشر نشده است. با این حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال توسعه نسل دوم گوشی‌های تاشو Phantom V Fold و V Flip است.

تکنو وی فولد ۲

تکنو وی فولد ۲

تکنو وی فلیپ ۲

تکنو وی فلیپ ۲

تصاویر بالا نشان می دهد که Tecno Phantom V Fold 2 5G دارای شماره مدل AE10 خواهد بود و Tecno Phantom V Flip 2 5G با شماره مدل AE11 در دست توسعه است. برای یادآوری، فانتوم وی فولد و وی فلیپ سال گذشته به ترتیب دارای شماره مدل AD10 و AD11 هستند.

در حالی که گواهینامه EEC نشان می دهد که این برند در حال کار بر روی Phantom V Fold 2 و V Flip 2 است، جزئیات دقیقی در مورد مشخصات آنها هنوز منتشر نشده است.

جالب اینجاست که مدل AE10 در ژانویه و فوریه سال جاری در Geekbench مشاهده شد، در حالی که AE11 در ماه فوریه روی همان پلتفرم رصد شد. آن گزارش‌ها نشان می‌دادند که این ۲ مدل به ترتیب دارای تراشه‌های مدیاتک Dimensity 9000 Plus و Dimensity 8050 هستند.

یادآور می‌شویم که تراشه‌های D9000 Plus و D8050 به ترتیب در نسل اول فانتوم وی فولد و وی فلیپ نیز استفاده شده بود. به همین دلیل بعید است که این برند از همان تراشه برای تولید مدل‌های جانشین استفاده کند.

به هر حال هنوز چیزی قطعی نشده و تا این‌جای کار همین اطلاعات را داریم. نظر شما چیست؟ مایل به خرید گوشی تاشو از یک برند کمتر شناخته‌شده هستید؟



منبع