تاریخ رونمایی پوکو X6 Neo مشخص شد: ۲۳ اسفند ماه


تاریخ رونمایی پوکو X6 Neo در کشور هند به طور رسمی اعلام شد. این تلفن هوشمند به X6 5G و X6 Pro 5G خواهد پیوست که در ژانویه سال جاری میلادی معرفی شدند. این گوشی آینده پوکو در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است.

پوکو X6 Neo با تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است

تأیید شده است که تاریخ رونمایی پوکو X6 Neo سیزدهم مارس (۲۳ اسفند ماه) خواهد بود. وب‌سایت Flipkart یک میکروسایت درباره این گوشی پوکو ایجاد کرده که طراحی و جزئیات کلیدی آن را نشان می‌دهد. یک ماژول دوربین مستطیلی شکل بزرگ در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دو دوربین درون این ماژول قرار گرفته و دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. یک فلاش LED نیز درون این جزیره دوربین قابل مشاهده است. دوربین سلفی Poco X6 Neo درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

تاریخ معرفی Poco X6 Neo

نسبت صفحه نمایش به بدنه پوکو ایکس ۶ نئو ۹۳.۳ درصد است. این دستگاه ضخامت کمی (۷.۶۹ میلی‌متر) دارد. این تلفن هوشمند با شماره مدل 2312FRAFDI (حرف انتها نشان‌دهنده نسخه هندی این دستگاه است) در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. Poco X6 Neo دارای تراشه مدیاتک است. این چیپست به شش هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز و دو هسته با حداکثر فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز مجهز شده است. این اطلاعات نشان دهنده برخورداری پوکو ایکس ۶ نئو از مدیاتک Dimensity 6080 است.

داده های بنچمارک Geekbench

مطابق با گزارش منبع، نسخه حاضر شده در بنچمارک Geekbench دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است. انتظار می‌رود که این دستگاه با حافظه رم بیشتری نیز قابل تهیه باشد. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. Poco X6 Neo در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز های ۷۷۸ و ۲,۱۲۳ شده است.

پوکو ایکس ۶ نئو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۱۹۵ دلار در راه است

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده پوکو چیست؟



منبع