آماده سازی غذا برای شما (زیرا مادران باید زیاد غذا بخورند!)


آیا شما به همه اهمیت می دهید – به جز خودتان؟ در اینجا نکاتی برای تهیه غذا برای مادران آورده شده است تا بتوانید تغذیه خود را بهتر کنید!

این پست با همکاری Project Family Healthy نوشته شده است.

او دیشب جعبه های ناهار را جمع کرد ، صبح امروز برای بچه هایش پنکیک حلقه کرد و بعد از مدرسه میان وعده های سالم آماده کرد.

در همین حین ، او یک نان کوچک سرماخوردگی برای صبحانه گذاشت ، او ناهار را روی میز خود قرار داد و هنگام پختن شام یک مشت ماهی قرمز ماهی گرفت.

اگر این یک زنگ به نظر می رسد ، شما در یک دام مشترک افتاده اید: روی تغذیه خانواده خود بیش از حد تمرکز کنید و فراموش نکنید که به خودتان غذا بدهید. و بله ، من حتی آنجا بودم.

لیاقت بهتری دارد

همه ما به فرزندانمان اهمیت می دهیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم – و نحوه خوردن خودمان بخش مهمی از آن است. هنگامی که به ما رژیم غذایی مناسبی داده می شود – از جمله غذاهایی که به ما انرژی می دهند ، ما را ارضا می کنند و (این مهمتر است!) ما را خوشحال می کند – ما برای کنترل همه چیز و دیگران مجهزتر هستیم.

بنابراین اجازه دهید آن را بپذیریم پرورش خودمان به اندازه مراقبت از فرزندانمان اهمیت دارد.

چگونه تهیه غذا می تواند کمک کند

اگر برخی از آماده سازی های غذایی هفتگی را برای خود در نظر بگیرید ، احترام به نیازهای غذایی خود آسان تر خواهد بود. دوست دارم تماس بگیرم خودتان را با ابزار رژیم غذایی مناسب درمان کنیدبه در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. سخت ترین مکان ها را در روز ، وعده های غذایی یا زمان هایی که تغذیه منظم برای خود سخت است ، مشخص کنید. شاید صبحانه را حذف کرده اید زیرا وقت خود را به پایان رسانده اید یا به جای اینکه ناهار خودتان تهیه کنید ، پیتزای فرزندتان را بپوشید. این زمینه های سوء استفاده برای همه متفاوت و برای هر سطح فرزندپروری متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته کمی وقت بگذارید (یا هر زمان که می توانید لحظه ای از خواب بیدار شوید) و چیزی را برای مقابله با آن مناطق مشکل ساز آماده کنید. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

آماده سازی غذا برای مادران: 7 نکته

1. جعبه ناهاربه آن خطوط زیبا از ناهارهای آماده فقط مختص Pinterest نیست. آنها به طور کامل انجام شده اند – و شخص آینده شما برای یک ناهار گرم بسیار سپاسگزار خواهد بود.

می توانید دستور دلخواه خود را بپزید و چند جعبه پر کنید (من جعبه های خود را در Costco دارم اما این جعبه های آماده سازی غذا شیشه ای نوع را ببینید)

اگر توصیه های غذایی در عکس زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنج ، کینوا یا فرارو بپزید
  2. ماهیتابه را از هر سبزی که دوست دارید سرخ کنید
  3. یک ماده غنی از پروتئین (مانند کنسرو مرغ یا میگو ، توفو خرد شده ، یا کنسرو مرغ یا سایر لوبیاها) اضافه کنید
  4. سس مورد علاقه خود را بخرید یا درست کنید

دستورالعمل هایی برای شروع:

2. سالاد: طعم سالاد همیشه خوب است. سپس به فکر فرو رفت همه شستشو و برش و آماده سازی و قبل از اینکه بفهمد ، تکه های سالامی را از یک اغذیه فروشی می گرفت و ناهار می خورد.

بنابراین مقداری زمان بگذارید تا چند سالاد برنزی را گرم کنید (وسایل سنگین را پایین بیاورید ، سبزیجات را در بالا بگذارید ، جداگانه لباس بپوشید) که می توانید آنها را داخل یک کاسه بریزید و بپوشید. در اینجا یک فرمول است که برای شما منطقی نیست: چگونه سالادی سالم بسازیم

یا چند سس سالاد خوب بخورید (این کلم شیرین مورد علاقه من است) و آنها را با منبع پروتئینی رضایت بخش مانند ماهی کنسرو شده ، تخم مرغ آب پز ، لوبیا آغشته به ریمل یا عدس یا برگر سبزی خرد شده ترکیب کنید.

3. تنقلات و کافه ها: گاهی اوقات شما به یک میان وعده سریع و آسان نیاز دارید تا خانواده خود را در هنگام غذا خوردن ، صحبت کردن ، نگهداری از بچه ها یا نگه داشتن کودکان در ورزش و رفت و آمد آنها راضی نگه دارید. این می تواند به یک کافه تبدیل شود ، اما همچنین می توانید با تهیه تنقلات ، میله ها و توپ های شخصی خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. وقتی صحنه ای در یخچال داشتم ، همیشه راحت بودم.

توپ میان وعده بدون آجیل

دستورالعمل هایی برای شروع:

4. سبزیجات آماده: آیا وقتی سبزیجات شسته می شوند ، خرد می شوند و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ انجام میدهم! با خرید سبزیجات از پیش خرد شده ، مانند چوب کرفس ، هویج بچه و نخود فرنگی ، زمان بیشتری را نیز صرفه جویی خواهید کرد. آنها را به ظروفی تقسیم کنید که می توانید آنها را بردارید ، داخل کیسه ای بیندازید یا روی میز کار بگذارید تا در حین کار بخورید.

5. کتابهای اسموتی. با بستن چمدان گذرگاه های صبح را تسهیل کنید. سپس می توانید محتویات را در مخلوط کن بریزید ، یک فنجان آب یا شیر (لبنی یا غیر لبنی) اضافه کنید و در یک میکسر سرعت بچرخانید. در اینجا نحوه ساخت این کیسه های اسموتی سبز در کیسه های قابل استفاده مجدد آورده شده است.

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

6. فقط مواد اولیه آماده شدهبه گاهی اوقات آماده کردن اولین ماده اولیه باعث می شود که همه چیز بیشتر احساس شود. در اینجا برخی از موارد قابل تأمل است:

7. Staples O Feranبه او زمان زیادی را صرف خرید غذای مورد علاقه خانواده اش کرد. آیا خود را فراموش کرده اید؟ خواه مارک محبوب حمص باشد ، سبزی که شما (و شما به تنهایی) بخورید ، یا یک میان وعده شور که قصد استفاده از آن را ندارید (من یک خانواده گرسنه دارم ، بنابراین من کاملاً از هوس غذایی مخفی حمایت می کنم) ، شما باید غذاهای مورد علاقه خود را بخورید

درباره همکارم: یک پروژه خانوادگی سالم

من در حال حاضر به عنوان تهیه کننده کار برای کار می کنم پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی که به ایجاد یک چشم انداز سالم اختصاص داده است. از زمان تأسیس آنها در سال 2002 توسط مزرعه شومان ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند. آنها با آنها همکاری نزدیک دارند صندوق آمریکایی و سایر موسسات خیریه که به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور است.

این پست را به عنوان بخشی از دیدار آنها می نویسم ماموریت برای غذا این کمپین برای کمک به سلامت خانواده ها و درک قدرت برنامه ریزی غذا ایجاد شد. تو می توانی برای خبرنامه غذای کوچک رایگان اینجا ثبت نام کنید داشتیم در کلاس های آشپزی مجازی رایگان ثبت نام کنید از جمله غذاهای ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه سلامت خانواده همچنین دارای سیاست های بهداشتی و نکات مناسب خانواده است در وب سایت آنها ، و آنها خوشحال می شوند که دنبال کنند اینستاگرامبه یا در گروه فیس بوک خود به من بپیوندید ، پروژه خانواده سالم ، جایی که ما در مورد تغذیه کودکان صحبت کردیم – و خودمان!

من یک شرکت کننده در Partners Program Services LLC هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای ایجاد راهی برای کسب درآمد از طریق پیوند به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید